کد خبر : 1721555 | 06 آذر 1399 ساعت 15:42 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش امیدوارکننده؛ مهابادی به دنبال صعود است

تمرینات تیم ملی جوانان زیر نظر داوود مهابادی و دستیارانش در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و تا چهارشنبه هفته پیش رو ادامه خواهد داشت.

نمایش امیدوارکننده؛ مهابادی به دنبال صعود است 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از استراتژی های درست داوود مهابادی حفظ اسکلت اصلی تیم است به این خاطر که در فرصت کوتاه مانده به شروع بازی ها او فرصت ساختن یک تیم جدید را ندارد؛ از سویی تیم سیروس پورموسوی در مرحله مقدماتی با اقتدار حریفان را شکست داد و راهی دور نهایی بازی ها شد. سرمربی جدید جوانان می گوید در فرصت باقی مانده تلاش می کند با جذب یکی دو بازیکن جدید تیم را تقویت کند. 

 

نمایش تیم ملی جوانان در بازی دوستانه با تیم دسته اولی هوادار که لیگ یک فصل جدید را با پیروزی آغاز کرد درخور تحسین و امیدوار کننده بود. در مسابقه ای که تیم ملی جوانان چهار گل به تیم حریف زد و این نشان می دهد داوود مهابادی با تیم جدیدش به دنبال یک ماموریت مهم است. صعود به جام جهانی. 

 

مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی از 13 تا 30 اسفند سال جاری در تاشکند برگزار می شود و چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه پیدا کنند به جام جهانی صعود خواهند کرد. آخرین بازی که تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کرد در سال 2017 بود. تیمی که با هدایت امیر حسین پیروانی در جام ملت های بحرین مشترکا به همراه بحرین سوم شد و به جام جهانی صعود کرد. 

 

بدون شک در فرصت باقی مانده برگزاری بازی های دوستانه با تیم های بین المللی می تواند کمک شایانی به تیم ملی جوانان برای صعود به جام جهانی بکند به شرط آنکه فدراسیون فوتبال همان طور که برای تیم ملی بازی دوستانه تدارک می بیند برای تیم جوانان هم این کار را انجام دهد.

دیدگاه‌ها