کد خبر : 1721571 | 06 آذر 1399 ساعت 16:20 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

محبوب ترین فرنگی کاران جهان هم یک ایرانی است؛

سوریان و گرایی در فینال نظرسنجی جهانی(عکس)

بعد از معرفی حسن یزدانی به عنوان محبوب ترین آزادکار جهان حالا دو فرنگی کار ایرانی به فینال نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی رسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در این نظر سنجی نام کشتی گیران مطرحی همچون کارلین، ولاسوف، الکسانیان، گاردنر، بوررو و ... قرار گرفته بود که در میان اسامی 16 نفر حاضر در این رقابت نام حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان قرار داشت. 


بعد از گذشت چند مرحله و بر اساس رأی کاربران اینستاگرام اتحادیه جهانی، حمید سوریان محبوب تر از شینیبو اتو از ژاپن و آرتور الکسانیان از ارمنستان بود و به نیمه نهایی راه یافت. او برای رسیدن به فینال هم با رومن ولاسوف قهرمان نامدار روسیه رقابت کرد و رای بیشتری کسب کرد تا به فینال برسد. 

 

 

1547409

 


از سوی دیگر نیز محمدعلی گرایی با نظر کاربران محبوبت تر از پیتر کایروف از بلغارستان و رضا کایالپ از ترکیه شناخته شد و در نیمه نهایی الکساندر کارلین قهرمان افسانه ای از روسیه را هم با اختلاف کمی از پیش رو برداشت. 


حالا برای شناخت محبوب ترین فرنگی کار جهان دو ایرانی یعنی حمید سوریان و محمدعلی گرایی به رای گذاشته شدند که به نظر می رسد سوریان شانس به مراتب بیشتری برای کسب این عنوان داشته باشد.
پیش از این هم در نظرسنجی محبوب ترین آزادکار جهان، حسن یزدانی با حمایت ایرانی ها توانسته بود در جایگاه نخست قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها