کد خبر : 1721573 | 06 آذر 1399 ساعت 16:30 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوون: این بازیکن لیورپول من را شگفت زده کرده است

مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول تمجید ویژه ای از خرید جدید این تیم یعنی دیگو ژوتا انجام داد.

اوون: این بازیکن لیورپول من را شگفت زده کرده است

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای آنفیلد در نقل و انتقالات تابستانی یک مهره دیگر را به خط هجومی قدرتمند خود اضافه کردند؛ جایی که لیورپول با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند دیگو ژوتا را از ولورهمپتون به خدمت گرفت.

 

 

1546287

 

 

عملکرد مهاجم پرتغالی در ترکیب لیورپول تا به اینجا فوق العاده بوده و او در 13 مسابقه شاگردان یورگن کلوپ موفق به ثبت 8 گل شده است؛ موضوعی که باعث شده مایکل اوون تعریف و تمجید ویژه ای از ژوتا انجام دهد.

 

اگرچه بارها یورگن‌کلوپ از روبرتو فیرمینو به عنوان مهره ای اساسی در ترکیب تیمش نام برده اما عملکرد فوق العاده ژوتا باعث شده که حالا جایگاه ستاره برزیلی در ترکیب قرمزها به خطر بیفتد. اوون در این باره گفت: " فکر می‌کنم که حالا فیرمینو در معرض تهدید قرار دارد زیرا هیچ کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این پسر تا این حد خوب باشد. من او را در ولوز دوست داشتم. این پسر من را شگفت زده کرده و طوری عمل می‌کنند که گویی برای بازی کردن در لیورپول متولد شده است."

 

 

1546548

 

 

اوون در ادامه گفت: " او سریع تر از آن است که من فکرش را می کردم. اگر همین فردا فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد شما باید ژوتا را در ترکیب اصلی قرار دهید. من می دانستم که او از نظر فنی بسیار قدرتمند است. نکته جالب در مورد مهاجمان لیورپول این است که همه آنها می‌توانند پشت دروازه عملکرد خوبی دارند."

دیدگاه‌ها