کد خبر : 1721574 | 06 آذر 1399 ساعت 16:27 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

حرص و جوش ارسلان برای فرصت‌سوزی شیخ (عکس)

نیمکت استقلال در دقایق پایانی دیدار دیروز، استرس زیادی برای به دست آوردن 3 امتیاز بازی داشت.

حرص و جوش ارسلان برای فرصت‌سوزی شیخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی دیروز مقابل ماشین سازی توانست با یک گل به برتری برسد. در دیداری که تیم حریف، به شدت دفاعی بازی می کرد و عملا تمام فضاها برای خلق موقعیت آبی پوشان بسته شده بود.


در دقایق پایانی دیدار دیروز و در حالی که نیمکت آبی ها لحظات پراسترس و پرالتهابی را سپری می کردند، شیخ دیاباته صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد.


آقای گل لیگ برتر در مصافی تک به تک با محمدباقر صادقی سنگربان ماشین سازی خوب کار نکرد و فرصت بسیار ایده آل آبی پوشان به هدر رفت تا اختلاف دو تیم به 2 گل نرسد.

 

 

 


در این لحظه نیمکت نشینان استقلال بابت موقعیتی که دیاباته از دست داد، افسوس خوردند که یکی از آنها ارسلان مطهری بود. این بازیکن که در دقیقه 74 جایش را به داریوش شجاعیان داد، بابت اینکه تیمش نتوانست اختلاف را به 2 گل برساند، حسرت خورد.


مطهری که در نخستین دیدار تیمش در برابر مس رفسنجان موفق شده بود اولین گلش در لیگ بیستم را به ثمر برساند، در زمان حضورش در میدان فرصت چندانی را به دست نیاورد و به همراه سیداحمد موسوی بابت این موقعیت فوق العاده حسرت خوردند و نگاهشان به اسکوربورد استادیوم دوخته شد تا ببینند تیمشان چقدر تا پیروزی فاصله دارد.


شاید ارسلان در این لحظه دوست داشت تا به جای دیاباته آن فرصت را به دست می آورد تا بتواند یک بار دیگر گیتارش را در استادیوم آزادی در دست بگیرد و برای تیمش گلزنی کند. اتفاقی که رخ نداد و او از روی نیمکت بابت این فرصت خوب، حسرت خورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها