کد خبر : 1721593 | 06 آذر 1399 ساعت 17:48 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

رونمایی از فینالیست آسیا در مسجدسلیمان؟ (عکس)

کادرفنی پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان ترکیب جدیدی را در خط حمله به کار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان مهدی عبدی و وحید امیری را در خط حمله خود می‌دید؛ دو بازیکنی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفتند اما باتوجه به محرومیت امیری، این دو دستکم در بازی فینال آسیا نمی‌توانند کنار هم بازی کنند و به نظر می‌رسید گل محمدی هم در فاصله کمتر از یک ماه تا این بازی حساس، در حال انجام آزمایش برای یافتن مناسب ترین بازیکن در کنار مهدی عبدی است.

 

عبدی باتوجه به درخشش در دیدار مقابل النصر و البته محرومیت عیسی آل کثیر مهره اصلی خط حمله پرسپولیس در دیدار با قهرمان شرق آسیا خواهد بود اما جستجو برای زوج او، هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است. علی شجاعی در دیدار قبلی دقایقی را در این پست سپری کرد اما نتوانست اعتماد یحیی را جلب کند و حالا سیامک نعمتی که پس از کرونا جزو بهترین های پرسپولیس بوده، در این منطقه نقش آفرینی خواهد کرد.

 

1547430

 

باتوجه به محرومیت احسان پهلوان، او نیز از ترکیب خارج شده تا کادرفنی پرسپولیس به نوعی با ترکیب آلترناتیو فینال آسیا به استقبال این دیدار لیگ برتری رفته باشد؛ شاید اگر قرمزها در این بازی نمایش مورد نظر گل محمدی را ارائه کنند و به نتیجه مدنظر برسند، همین نفرات در روز 29 آذر هم به میدان بروند اما حالا تعویض در آغاز نیمه دوم نشان می‌دهد که یحیی آنچنان هم از نمایش تیمش راضی نبوده و شاید در بازی های بعدی تغییرات دیگری را اعمال کند.

 

نکته جالب این است که در این بازی سرخ ها سه هافبک دفاعی را به صورت همزمان در ترکیب خود داشتند و یحیی گل محمدی به میلاد سرلک، احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا بازی داد که البته نوراللهی نقشی هجومی تر در نیمه نخست داشت.

دیدگاه‌ها