کد خبر : 1721602 | 06 آذر 1399 ساعت 18:26 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال هفته در مشهد

شهرخودرو1-نفت آبادان 1؛ فرار از شکست با سوت بحث‌برانگیز

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان در شرایطی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که شهرخودروی ها اگر کمی در دقایق پایانی تمرکز خودشان را حفظ می کردند، برنده این بازی خانگی بودند.

شهرخودرو1-نفت آبادان 1؛ فرار از شکست با سوت بحث‌برانگیز

به گزارش "ورزش سه" در نخستین بازی روز دوم مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان با 15 دقیقه تأخیر از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.


در این بازی دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم بازی شرایط بهتری پیدا کرد که برای شهر خودرو در این دیدار معراج تقی‌پور در دقیقه 82 با ضربه سری زیبا گلزنی کرد اما در حالی که به نظرمی رسید مشهدی‌ها سه امتیاز این بازی را به دست آوردند، در ثانیه‌های پایانی برای آبادانی ها اعلام پنالتی شد که طالب ریکانی در دقیقه 4+90 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه میلاد فراهانی باز کند تا این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان برسد.

 

هفته چهارم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 99/09/06؛ ساعت 16:00
استادیوم: امام رضا / بدون تماشاگر
داور: سید علی‌اصغر مؤمنی / کمک‌ها: تورج عیوض محمدی علی‌اکبر عظیم پور؛ داور چهارم: امید عید فر/ ناظر: رحیم رحیمی مقدم


ترکیب شهرخودرو:
میلاد فراهانی، محمدعرفان معصومی، علی نعمتی، رحمان جعفری، اکبر صادقی، حسین مهربان (78-احمد الجبوری)، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، صادق صادقی، امیرحسین کریمی
سرمربی: سید مهدی رحمتی

 

ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمدرضا غبیشاوی (63- مهدی زبیدی) محمود مطلق زاده (82-علی آل کثیر)، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، فاخر تهامی (63- حکیم نصاری)، رضا خالقی‌فر (82-احمد شریعت زاده)
سرمربی: سیروس پورموسوی

 

اخطار:


محمدرضا غبیشاوی و حسن بیت‌سعید از صنعت نفت
صادق صادقی از شهر خودرو

 


شرح گل‌ها:
شهر خودرو یک – صنعت نفت آبادان صفر(دقیقه 82: معراج تقی پور):
بر روی یک ارسال کرنر توسط صادق صادقی از جناح راست خط دفاعی تیم فوتبال صنعت نفت، معراج تقی پور که دقایقی پیش به زمین آمده بود خودش را به تیر یک رساند و در شرایطی که زاویه بسیار تنگ شده بود با یک ضربه سر حساب‌شده توپ را به قعر دروازه فرزین گروسیان فرستاد تا مشهدی تا به کسب سه امتیاز بازی امیدوار شوند.

 

1547511

 

شهرخودرو یک - صنعت نفت آبادان یک (دقیقه 90+4: طالب ریکانی): در شرایطی که بازی رو به اتمام بود یک ضربه کاشته به نفع نفتی‌ها اعلام شد که ضربه محکم و پای چپ طالب ریکانی به مدافعان شهر خودرو برخورد گرد اما در یک رفت‌وبرگشت توپ مجدداً نصیب خودش شد که در این لحظه برخوردی بین او و صادقی رخ داد تا داور برای نفت پنالتی بگیرد. پنالتی را هم مثل همیشه ریکانی کاپیتان نفت آبادان، به محکم‌ترین شکل ممکن وسط دروازه شهرخودرو را نشانه رفت و دروازه میلاد فراهانی را باز کرد.

 

1547509

 


لحظات حساس:


دقیقه 5: بر روی یک ارسال از سمت چپ خط دفاعی شهرخودرو رضا خالقی فر با ضربه‌ای شیرجه‌ای می‌رفت تا دروازه مشهدی‌ها را باز کند اما با برخورد به مدافعان خطر دفع می‌شود.
دقیقه 13: در پی ارسال پشت خط دفاع شهرخودرو خالقی فر خودش را به توپ می‌رساند اما ضربه چیپ او دقت لازم را ندارد و با اختلاف از کنار دروازه فراهانی روانه اوت می‌شود.
دقیقه 22: صادق صادقی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی می‌کند که ضربه محکم و روی پای او با اختلاف کمی از بالای دروازه گروسیان به اوت می‌رود.
دقیقه 26: یک ارسال خطرناک روی دروازه نفت آبادان از جناح چپ، که گروسیان سنگربان نفت در دو مرحله مانع از رسیدن توپ به شهر خودرویی‌ها می‌شود.
 دقیقه 38: ضربه زمینی و روی پای رحمان جعفری در داخل محوطه جریمه نفت آبادان بسیار آرام بود و با اختلاف کمی روانه اوت شد.
دقیقه 54: ضربه ایستگاهی تقریباً چسبیده به قوس محوطه جریمه نفت آبادان توسط رحمان جعفری دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه گروسیان به خارج از چهارچوب می‌رود.
دقیقه 61: بازهم ارسال از جناح چپ به داخل محوطه جریمه شهرخودرو با ضربه سر طالب ریکانی همراه شد که این ضربه با حداقل اختلاف راهی به دروازه شهرخودرو پیدا نمی‌کند.
دقیقه 95: درحالی‌که تمام بازیکنان شهرخودرو برای زدن گل پیروزی جلو کشیده بودند، یک ضد حمله خطرناک روی دروازه این تیم شکل گرفت که در این صحنه طالب ریکانی با فراهانی تک‌به‌تک شد. در این صحنه ریکانی ترجیح داد گلر باتجربه شهرخودرو را دریبل کند و به هم‌تیمی خودش پاس دهدکه همین تصمیم باعث شد تا زاویه او بسیار تنگ شود تا این خطر بسیار جدی از بیخ گوش مشهدی‌ها در واپسین ثانیه‌های بازی عبور کند.

 

1547512

دیدگاه‌ها