کد خبر : 1721612 | 06 آذر 1399 ساعت 18:46 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات هفته دوم فوتبال ایران خوب نبود؛ 

پورموسوی: بعد از گرم کردن 13 دقیقه در رختکن ماندیم!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از نحوه برگزاری مسابقه توسط سازمان لیگ انتقاد کرد.

پورموسوی: بعد از گرم کردن 13 دقیقه در رختکن ماندیم! 

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از تساوی یک بر یک تیمش در مشهد مقابل شهرخودرو در مورد بازی گفت: من باید گلایه ای بکنم از دوستانی که مسابقات را برگزار می کنند. ما 20 سال از لیگ حرفه‌ای که داریم سپری شده است. هفته گذشته در آن باران شدید بازی ما مقابل پرسپولیس برگزار شد و اصلا توجه نکردند که زمین خراب می شود یا جان آدم ها به خطر می افتد. امروز ولی به خاطر یگان ویژه بازی با تاخیر برگزار شد. این شرایط برای هر دو تیم بود. 13 دقیقه بازیکنان دو تیم گرم کرده بودند ولی در رختکن ماندند. می گفتند یگان ویژه نیامده و ممکن است بازی برگزار نشود. این اتفاق برای فوتبال ما جای تاسف دارد و امیدوارم بعد از این دیگر شاهد این مسائل نباشیم.


پورموسوی سپس در رابطه با جریان فنی بازی بیان کرد: ما برخلاف جریان بازی در حال بازنده شدن بودیم ولی خوشبختانه به گل رسیدم و دقیقه 95 هم موقعیت بسیار خوبی داشتیم. از بازیکنان تیمم تشکر می کنم که بعد از دریافت گل آرامش خودشان را حفظ کردند و با تعویض هایی که کردیم، بازی باخته را با مساوی عوض کردیم.


او در مورد داوری عنوان کرد: فکر نمی کنم مشلکلی داشت. صحنه پنالتی هم صد در صد درست بود.


سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با تشکر از بازیکنانش که در شرایط عقب بودن از حریف، بازی جوانمردانه را رعایت کردند، اضافه کرد: علیرغم اینکه عقب بودیم، بازی جوانمردانه انجام دادیم. اتفاقات هفته دوم برای ما خوب نیست. آقای فکری هم گفت شیعه هستیم و این اتفاقات خوب نیست. حتی اگر ببازیم یک بازی می بازیم و سه امتیاز ارزش این کارها را ندارد.

دیدگاه‌ها