کد خبر : 1721618 | 06 آذر 1399 ساعت 19:08 | 26.9K بازدید | 4 دیدگاه

به بچه‌هایم گفتم فکر دست و پا زدن در انتهای جدول نباشند؛ 

تارتار: خوشحالیم حق ذوب‌آهن تضییع نشد

مهدی تارتار از تیم داوری دیدار ذوب آهن و پیکان به دلیل بحثی که در جریان بازی با داور چهارم مسابقه داشت، عذرخواهی کرد.

تارتار: خوشحالیم حق ذوب‌آهن تضییع نشد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن که در فولادشهر با تساوی یک-یک تمام شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: با توجه به اینکه فضا بسته است، اجازه بدهید با ماسک صحبت کنم. بازی فیزیکی بود و دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند. تیم ما بهتر شروع کرد و به گل رسیدیم ولی به خاطر عدم تمرکز خیلی زود گل خوردیم ولی در ادامه بازی را اداره کردیم و موقعیتی به تیم ذوب آهن ندادیم.


او ادامه داد: در مجموع عدالت رعایت شد و از بازیکنانم تشکر می کنم. مهم تر از همه چیز اجرای عدالت بود. جا دارد، تبریک و خسته نباشید به گروه داوری بگویم؛ به خاطر شجاعت و جسارتی که داشتند. با برگرداندن پنالتی حق ذوب آهن را تضییع نکردند. من در جریان بازی متوجه نشدم ولی داور فیلم را دیده بود و فهمیده بود که پنالتی نیست. ضمن اینکه باید تشکر کنم از بازیکن خودمان آقای حسین پورامینی که از بچه های صادق است و گفت پای من به بازیکن ذوب آهن نخورد. خیلی سخت بود که این پنالتی برگشت ولی خوشحالیم که عدالت اجرا شد. از داور چهارم هم معذرت می‌خواهم که خیلی با او بحث کردم. عذرخواهی می کنم. فکر می کردیم پنالتی شده. خوشحالیم که عدالت رعایت شد.


از روزی که VAR وارد دنیا شده، اصرار بر پیاده سازی این سیستم داشته ام. به خاطر همین اجرای عدالت اصرار می کنم. خیلی سخت است که یک مربی و یک گروه 40 نفره برای موفقیت تلاش می کنند ولی با یک سوت اشتباه، تمام هدف گذاری‎‌‍هایشان از بین می رود. برای چندمین مرتبه عاجزانه از مسئولین رده بالای کشور درخواست می کنم که این سیستم را وارد کشور کنند. سخت بگیرند که باشگاه ها مجبور به انجام این کار شوند و دیگر شاهد اشتباهات داوری نباشیم. 


او در مورد صحنه ای که با رحمان رضایی مربی حریف در جریان بازی صحبت می کرد، توضیح داد: یک صحبت خصوصی با رحمان رضایی داشتم و موضوع خاصی نبود.
از تارتار در مورد هدف گذاری پیکان در فصل بیستم لیگ برتر پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: من هیچ قولی نداده‌ام ولی قول داده ام تمام تلاشم را بکنم. با این حال انتظار از ما بالا است و به بازیکنان گفته ام که فکر دست و پا زدن در رتبه های انتهایی جدول را از سرشان خارج کنند و امروز انصافا بازیکنانم خیلی خوب و تاکتیکی کار کردند.

دیدگاه‌ها