کد خبر : 1721620 | 06 آذر 1399 ساعت 19:13 | 34.8K بازدید | 3 دیدگاه

سه روز دیگر بازی سختی داریم

نوازی: کارشناسی دردی از ما دوا نمی‌کند

با توجه به اخراج مهدی رحمتی در واپسین لحظات بازی، محمد نوازی دستیار او در نشست خبری پس از بازی امشب حاضر شد.

نوازی: کارشناسی دردی از ما دوا نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان دیدار دو تیم شهر خودرو خراسان و صنعت نفت آبادان که در دقایق پایانی دو گل میان دو تیم رد و بدل شد و اعتراضات تندی از سوی کادرفنی عنابی‌پوشان به عملکرد داور مطرح شد، مهدی رحمتی از سوی داور مسابقه به دلیل اعتراضات شدید اخراج شد تا محمد نوازی در نشست خبری پایان مسابقه امشب حاضر شود؛ مربی شهر خودرو در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره دیدار امشب گفت: بازی خوبی بود و دو تیم بازی جاندار، قرص و محکمی ارائه کردند، خصوصاً تیم خودمان. ما مالکیت توپ در اختیار داشتیم، در نیمه اول شرایط به گونه‌ای نبود که به گل برسیم اما در نیمه دوم با تمرکزی که بچه‌ها در زمین گذاشتند به گل رسیدیم.

 

او ادامه داد: امیدوارم کارشناسان داوری حقیقت را بیان کنند نه این‌که دو نفر بگویند پنالتی بود و دو نفر هم بگویند پنالتی نبود؛ این مساله هیچ دردی را دوا نمی‌کند و این برنامه‌هایی که پخش می‌شود فقط برای استقلال و پرسپولیس است و فقط یک صحنه و دو صحنه از دیگر تیم‌ها پخش می‌کنند اما هیچ تاثیری ندارد؛ امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی اشتباه داور باعث تساوی‌مان شد. سه روز دیگر بازی سختی در تهران مقابل پرسپولیس داریم و باید بچه‌هایمان را به حال اولیه برگردانیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس بازی خوبی داشته باشیم.

 

نوازی در توضیح صحنه اخراج مهدی رحمتی گفت: او درباره ماجرای پنالتی با داور کمی بحث کرد و فکر می‌کنم حرف خاصی هم نزد اما دلیلش را باید از خود داور بپرسید.

 

1529155

 

مربی شهر خودرو درباره عملکرد فنی عنابی‌پوشان می‌گوید: قبل از شروع مسابقات بازی‌های دوستانه خیلی کمی داشتیم و به دلیل شرایط ویروس کرونا نتواستیم آن هماهنگی را به دست آوریم اما تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود؛ به هر حال کار سخت است و باید تلاش کنیم تا شرایط بهتری رقم بزنیم و موقعیت‌های بهتری ایجاد کنیم.

 

محمد نوازی در پاسخ به آخرین شرایط امین قاسمی نژاد گفت: انشالله این بازیکن به بازی با پرسپولیس می‌رسد و دیگر بازیکنان هم مشکلی برای بازی بعدی ندارند.

 

او همچنین درباره غیبت هواداران در ورزشگاه ادامه داد: جای تمام هواداران مشهدی خالی است چرا که این تیم به حمایت احتیاج دارد و امیدوارم ویروس کرونا زودتر نابود شود تا بتوانیم از وجود تماشاگران استفاده کنیم.

 

او در پایان خطاب به مسئولان یگان ویژه گفت: از آن‌ها گلایه دارم چرا که خداداد عزیزی برای حمایت این تیم به ورزشگاه آمده بود و باید بگویم ما یک خداداد عزیزی بیشتر نداریم و این‌که بیاید پشت در استادیوم و راهش ندهند اصلا درست نیست؛ او از اسطوره‌های فوتبال ایران است و امیدوارم دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها