کد خبر : 1721623 | 06 آذر 1399 ساعت 19:21 | 42.7K بازدید | 3 دیدگاه

رضایی: بیایید از دوربین‌های بیشتری استفاده کنید 

پیشنهاد جالب سرمربی ذوب‌آهن در خصوص VAR

سرمربی ذوب آهن اینبار خوش شانس بود که داوری علیه تیمش نشد تا او از اعلام ضربه پنالتی به ضرر تیمش جان سالم به در ببرد.

پیشنهاد جالب سرمربی ذوب‌آهن در خصوص VAR

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در یک بازی حساس مقابل پیکان در شرایطی به تساوی مقابل شاگردان مهدی تارتار رضایت داد که حریف در  دقایق پایانی صاحب موقعیت پنالتی شده بود اما این ضربه در ادامه با تصمیم داور برگشت داده شد. ذوب آهن که دو بازی ابتدایی فصل برابر فولاد و ماشین سازی اسیر اشتباهات داوری شده بود، اینبار به تساوی مقابل پیکان دست یافت. رحمان رضایی در پایان این بازی و با حضور در نشست خبری درباره شرایط فنی بازی و سوالی درباره بازگشت سریع تیمش به مسابقه گفت: کاش بتوانیم این کار را قبل از حریف انجام دهیم و به گل برسیم. دو تیم آمدند جنگیدند و تنش داشت. این تنش به بیرون زمین انتقال داده شد. خدا را شکر داور جسارت این را داشت در صحنه‌ای که پنالتی اعلام کرد، نظر خود را برگرداند. اصلا دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و خسته نباشید می‌گویم که در این شرایط سخت توانست عادلانه سوت بزند.

 

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به اینکه خط دفاع آن‌ها، نقطه ضعف تیمش است، گفت: این را مشکل نمی‌دانم. تیم ما بازی شناور دارد و سریع به حمله می‌رود. سرعت انتقال توپ در ذوب‌آهن بالاست و از بازیکنان کناری می‌خواهیم که سریع تر جلو بروند. تیمی که در فاز حمله سریع است در بازگشت مشکل دارد. به نظرم در این مورد تمرکز خود را از دست می‌دهیم که این مشکل نیست. به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که بازی خوبی داشتند.

 

رضایی در ادامه گفت: الان چه اشکالی دارد که چند عدد دوربین بر روی خطوط متمرکز باشند و حتی روی خط دروازه‌ها آن را بگذاریم و برویم ببینیم صحنه‌ها را. اگر خرج VAR زیاد است می‌توانیم تعداد دوربین‌ها را زیاد کنیم. الان بعد پنالتی آمدند لب خط صحنه را دیدند. فکر می‌کنم یک همت خوب می‌خواهد که این کار انجام و مشکلات حل شود.

 

نویسنده: کیاوش عزیزی

دیدگاه‌ها