کد خبر : 1721625 | 06 آذر 1399 ساعت 19:23 | 28.3K بازدید | 1 دیدگاه

فقط یک موقعیت به پرسپولیس دادیم؛ 

حسینی: یحیی تا آخر مربیگری‌، استاد من می‌ماند

مجتبی حسینی می‌گوید هدف اصلی او در مصاف با پرسپولیس، بستن روزنه‌ها و استفاده از ضدحملات بوده است.

حسینی: یحیی تا آخر مربیگری‌، استاد من می‌ماند 

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در مورد دوران همکاری‌اش با یحیی گل‌محمدی گفت: من به دستیاری گل‌محمدی افتخار می‌کنم. سال‌های خوبی کنار او داشتم. تا آخر مربیگری‌ام استاد من می‌ماند. آنالیز خوبی از پرسپولیس داشتیم. سیستم پرسپولیس در نیمه اول عوض شده بود، ولی شاکله اصلی‌شان همان بود. 


او سپس با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می‌توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم. درود به شرف بازیکنانم می‌فرستم، با این بازی‌ای که انجام دادند.


بخش بعدی حرف های حسینی در مورد شرایط آماده سازی نفت مسجد سلیمان بود و افزود: ما تا یک هفته به شروع بازی‌ها حتی یک تیم کامل در اختیار نداشتیم، اما بازیکنانم شجاعانه بازی کردند. جا دارد از فرماندار مسجدسلیمان تشکر کنم که با واریز مبالغی باعث افزایش روحیه تیم ما شدند.


 مجتبی حسینی در مورد جریان بازی و چگونگی مقابله با پرسپولیس توضیح داد: ما سه مدافع بلندقامت از ابتدای بازی در ترکیب داشتیم و می‌دانستیم که آنها  از پس مهاجمان نوک پرسپولیس بر می‌آیند. ما نگران جناحین پرسپولیس بودیم، ولی توانستیم آنها را متوقف کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با حداقل امکانات و کمترین بضاعت شجاعانه می‌جنگند.

 


سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه تیمش را دفاعی و برای استفاده از ضدحملات مقابل پرسپولیس آرایش داده بود، گفت: بازی خیلی دشواری برای ما بود و قبل از بازی هم این موضوع را گفته بودم. تیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی کردن مقابل این تیم کار دشواری است. ما توانستیم روزنه‌های آنها را ببندیم. می‌دانستیم که سمت راست آنها قوی است و اکثر حملات‌شان از آن سمت طراحی می‌شد. چشم به ضدحملات داشتیم و در چند مورد هم می‌توانستیم ضربه بزنیم.


مجتبی حسینی با اشاره به استراتژی به کار گرفته برای کسب یک امتیاز از قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران، بیان کرد: فکر اصلی ما این بود که موقعیت به حریف ندهیم. بچه‌های ما در این راه خیلی زحمت کشیدند و کمترین موقعیت را به پرسپولیس دادیم و غیر از یک ضربه سر که دقیقه 90 مهاجم آنها زد هیچ موقعیتی ندادیم.


حرف های پایانی سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد هواداران تیمش بود که با وجود ویروس کرونا، عده‌ای از آنها در اطراف ورزشگاه حاضر شده بودند و بازی را از روی تپه‌ها تماشا می‌کردند: امروز جای تماشاگران خیلی خالی بود و حضور پرشور آنها خیلی می‌توانست به ما کمک کند. ان‌شاءالله در آینده این اتفاق بیفتد که بتوانند در این راه سخت به ما کمک کنند.

دیدگاه‌ها