کد خبر : 1721634 | 06 آذر 1399 ساعت 20:20 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

خبر خوب برای لیورپول و آرسنال: از 12 آذر با تماشاچی

ده باشگاه فوتبال انگلیس این شانس را خواهند داشت که از تاریخ 2 دسامبر، بازی‌هایشان را با حضور 2هزار تماشاچی برگزار کنند. آرسنال و لیورپول و چلسی از جمله این باشگاه ها هستند.

خبر خوب برای لیورپول و آرسنال: از 12 آذر با تماشاچی

به گزارش "ورزش سه"، سه باشگاه بزرگ انگلیسی لیورپول، آرسنال و چلسی از جمله باشگاه‌های این کشور هستند که از هفته آینده یا به عبارت دقیق‌تر از روز 12 آذر این فرصت را خواهند داشت که بازی‌های خانگی خود را در مقابل تعدادی از تماشاچیان‌شان برگزار کنند.

 

1547496

 

بر اساس اعلام دولت بریتانیا شهرهای لیورپول و لندن در طبقه‌بندی 2 قرار گرفته اند. بر اساس توصیف این طبقه‌بندی اپیدمی کووید19 در شهرهایی که در طبقه‌بندی 2 قرار می‌گیرند حضور تماشاچیها با شرایط خاص در مسابقات فوتبال امکان پذیر خواهد بود. به این ترتیب باشگاه‌های تاتنهام، اورتون، فولام، کریستال پالاس و فولام و همچنین چلسی، آرسنال و لیورپول می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

 

اما با توجه به اینکه شهر منچستر در طبقه‌بندی 3 قرار گرفته که یعنی خطر ابتلا به کرونا در این شهر بیشتر از شهرهایی مثل لندن و لیورپول است دو تیم بزرگ این شهر یعنی یونایتد و سیتی فعلاً نمی‌توانند تماشاچیان را به استادیوم‌های خانگی خود در اولدترافورد و اتحاد راه بدهند.

 

1547498

باشگاه های لیگ برتر انگلیس در طبقه‌بندی کرونا

 

بوریس جانسون اعلام کرد برای شهرهایی که در طبقه بندی 1 قرار می‌گیرند یعنی امن ترین شهرها هستند در هر بازی فوتبال می‌توان 4هزار تماشاچی را به استادیوم راه داد. اما برای شهرهای در طبقه بندی 2 حداکثر تعداد تماشاچی مجاز 2هزار نفر است. به این ترتیب لیورپول، آرسنال، چلسی و دیگر تیم‌های شهرهای لندن و لیورپول می‌توانند از 12 آذر بازی‌های خانگی شان را با حضور 2هزار تماشاچی برگزار کنند.

 

 

دیدگاه‌ها