کد خبر : 1721636 | 06 آذر 1399 ساعت 20:40 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

اوبامیانگ: آرسنال دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد

پی‌یر امریک اوبامیانگ ستاره آرسنال می‌گوید ناکامی در گلزنی بزرگترین مشکل این تیم است ولی توپچی‌ها با غلبه بر این مشکل دنیا را شگفت‌زده خواهند کرد.

اوبامیانگ: آرسنال دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال در فصل جاری به هیچ وجه نتوانسته در خط حمله این تیم آنطور که از او انتظار می‌رفت گلزنی کند و البته این مشکل به او ختم نشده و آرسنال کلاً در گلزنی مشکلات زیادی داشته است. اوبامیانگ این مشکل را پذیرفته ولی می‌گوید آرسنال به زودی این مشکلات را پشت سر می‌گذارد و دنیا را شگفت زده خواهد کرد.

 

1547500

 

شاگردان آرتتا در فصل جاری در گلزنی بسیار ضعیف بوده اند و تنها سه تیم که همگی در چهار رتبه آخر جدول لیگ برتر ایستاده اند از نظر میزان گلزنی پایین تر از آرسنال بوده اند. آرسنال تا اینجا در لیگ برتر تنها 9 گل به ثمر رسانده که دو گل از این تعداد به نام اوبامیانگ ثبت شده است.

 

کاپیتان آرسنال در این باره گفت: " بزرگترین مشکلی که باشگاه در حال حاضر با آن مواجه است ناکامی در گلزنی است. اما سرمربی و همه بازیکنان دارند برای حل این مشکل تلاش می کنند. با اینکه نتایج ما این اواخر خوب نبوده ولی ما همچنان امیدواریم که در آینده نزدیک همه چیز درست شود. ما دنیا را شگفت زده خواهیم کرد. ما بازیکنانی داریم که آرسنال را به جایی که می خواهیم خواهند رساند".

 

 

دیدگاه‌ها