کد خبر : 1721638 | 06 آذر 1399 ساعت 21:00 | 32.7K بازدید | 3 دیدگاه

خودانتقادی کاپیتان لیورپول: حمایت از سوارز غلط بود

کاپیتان لیورپول می‌گوید حمایت 9 سال پیش این تیم از لوئیس سوارز در ماجرای اتهام نژادپرستی به او در رفتارش با پاتریس اورا نادرست بوده است.

خودانتقادی کاپیتان لیورپول: حمایت از سوارز غلط بود

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌گوید 9 سال پیش زمانی که لوئیس سوارز به برخورد نژادپرستانه با پاتریس اورا ستاره وقت منچستریونایتد متهم می شود حمایت تیم و باشگاه لیورپول از این ستاره اروگوئه‌ای کاملاً نادرست بوده است.

 

در سال 2011 در جریان دیدار دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد بین سوارز که آن روزها پیراهن لیورپول را به تن می کرد و پاتریس اورا ستاره فرانسوی یونایتد درگیری اتفاق افتاد. بعد از بازی سوارز به رفتار نژادپرستانه با اورا متهم شد. در نهایت سوارز به مدت هشت بازی از حضور در میادین منع شد و 40هزار پوند هم جریمه شد.

 

1547502

 

این تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای محرومیت 8جلسه‌ای سوارز دو هفته بعد و در آستانه دیدار لیورپول با ویگان اعلام شد. لیورپول در حمایت از بازیکنش لوئیس سوارز در حالی برای گرم کردن وارد زمین خانگی ویگان شد که تی‌شرت‌هایی با پیام حمایت از سوارز به تن کرده بود. اقدامی که با انتقادهایی وسیع و تند همراه شد.

 

1547501

 

هندرسون که این روزها بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو می بندد این تصمیم باشگاه را نادرست خوانده و در این باره گفت: " حالا که آن مساله را مرور می کنم مطمئن نیستم که باشگاه و همه کسانی که در آن ماجرا دخالت داشتند کار درستی کرده باشند. ما به عنوان فوتبالیست به لوئیس فکر می کردیم و می خواستیم از او محافظت کنیم ولی مساله این است که چرا به پاتریس فکر نمی کردیم".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت: " به نظرم این اشتباه ما بود. اشتباهی که از بالاترین نقطه باشگاه تا پایین‌ترین نقطه همه مرتکب شدیم. اگر کسی می‌خواهد من را متهم کند مسئولیت کامل خودم را به عنوان یک بازیکن می‌پذیرم. حتماً بعضی‌ها می‌گویند برای این حرف‌ها دیر شده ولی من می گویم کار درست را کردن حتی اگر دیرهنگام بهتر از هرگز است".

 

 

دیدگاه‌ها