کد خبر : 1721640 | 06 آذر 1399 ساعت 20:45 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاری نکنیم که مالک باشگاه نساجی دلسرد شود 

مبعلی: از اشتباه داوری به سود نساجی هم ناراحت می شویم

ایمان مبعلی، بازیکن نه چندان سال های دور تیم ملی یکی از اعضای کادر فنی تیم نساجی است؛ مربی جوانی که پیش تر دستیار افشین قطبی در تیم فولاد بود.

مبعلی: از اشتباه داوری به سود نساجی هم ناراحت می شویم 

او در خصوص حضور در کادر فنی تیم نساجی به خبرنگار "ورزش سه"، می گوید: از این حضور خیلی خوشحال هستم به این خاطر که نساجی یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور محسوب می شود و تماشاگران پرتعداد و پرشوری دارد. از سویی در یکی دو فصل اخیر با بازی های خوبی که از خود در لیگ برتر به نمایش گذاشت به خوبی شخصیت گرفته است. 

 

ایمان در خصوص سه هفته سپری شده و اعتراض نساجی به عملکرد داوری این حرف ها را زد: در بازی با تراکتور، حریف گل آفساید به ما زد و این موضوع را همه کارشناسان داوری تایید کردند. این طور نبوده برخی از کارشناسان داوری بگویند آفساید بوده و برخی بگویند نه. در بازی با سایپا هم دو سه صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد که در بد بینانه ترین حالت داور در یکی از صحنه ها می توانست برای ما پنالتی اعلام کند که این کار را نکرد. در همین بازی با سایپا تیم با وجود شکست ارایه گر فوتبالی خوبی بود و این را می توانید با تماشای بازی به خوبی متوجه شوید. نساجی متکی به شخص نیست و این فوتبال خوب حاصل ایده های سرمربی تیم و تلاش کادر فنی برای القای داده ها است. وحید فاضلی سرمربی نساجی شاید خیلی مربی شناخته شده ای نباشد به این خاطر که در رسانه ها پر رنگ نبوده اما در 7 – 8 سال اخیر در هر تیمی بوده نقش خود را به خوبی نشان داده. اهالی فوتبال او را به خوبی می شناسند. از نظر فنی یک مربی خوب و باسواد است و من خیلی خوشحال هستم در کنار او کار می کنم چرا که این موجب می شود چیزهای تازه ای یاد بگیرم. 

 

1547507

 

مربی تیم نساجی در مورد ادامه روند تیم می گوید: در دو هفته اخیر اشتباهات داوری علیه ما بوده؛ اصلا دوست نداریم در هفته های آتی اشتباهات داوری به سود ما باشد.مربی ای که توقع داشته باشد اشتباه داوری به سود تیم او باشد اصلا مربی نیست. به نظر من باشگاه باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد تا در ادامه ما از اشتباهات داوری متضرر نشویم. چون همین امتیازاتی که به خاطر اشتباهات داوری از دست می رود می تواند در آینده به اهداف فنی ما ضربه بزند. البته به خوبی می دانم در راس باشگاه آقای حدادیان و آقای امیری از این موضوع ناراحت هستند و تلاش می کنند دیگر این اتفاقات برای تیم نساجی رخ ندهد. به شخصه از کمیته داوران می خواهم نه فقط برای نساجی بلکه برای همه تیم ها از داورانی استفاده کند که کمتر مرتکب اشتباه می شوند. تیم ما شخصی است و از بودجه دولتی ارتزاق نمی کند؛ این اشتباهات می تواند مالک باشگاه را نسبت به هزینه برای تیم دلسرد کند چون ممکن است روزی به این نتیجه برسد هزینه چه ضرورتی دارد در حالی که همه تلاش ها با مجموعه ای از اشتباهات داوری به هدر می رود. 

 

ایمان مبعلی حرف آخرش را خطاب به هواداران نساجی زد و گفت: خیلی دوست داشتم در فصلی که مربی نساجی شدم تماشاگران پرشور این تیم را در استادیوم ببینم که کرونا مانع شد. باخت ناراحت کننده است. ما در بازی با سایپا در شرایطی باختیم که خوب بازی کردیم. البته همه کادر فنی تلاش می کنیم در روزهای خوب هم اشتباهات را ببینیم. اما بعد از باخت برخی حرف هایی می زنند که اصلا خوب نیست. تیم در سه بازی اخیر با توجه به داشته هایش خوب بازی کرده و به نظر من به نسبت برخی از تیم ها که چندین برابر ما هزینه کرده اند خوب هم نتیجه گرفته؛ نظرات احساسی تیم را از اهداف فنی اش دور می کند. ما هم اکنون فوتبال خوبی را بازی می کنیم و اینطور نیست همیشه شرایط علیه ما باشد و در روزی که خوب بازی می کنیم نتیجه را به حریف بدهیم. در تیم ما همه بازیکنان با جان و دل بازی می کنند و شاهد هیچ گونه بی انضباطی و رفتار غیر اخلاقی  غیر فنی نبودم. در کادر فنی آدم های سالم و درستی حضور دارند و همه برای اعتلای نام فوتبال استان تلاش می کنند. استانی که بیشترین فوتبالیست را در تیم های لیگ برتری و دسته اولی دارد. با حمایت همه جانبه ما بیشتر دلگرم می شویم.

دیدگاه‌ها