کد خبر : 1721643 | 06 آذر 1399 ساعت 21:10 | 45.9K بازدید | 2 دیدگاه

در صدم ثانیه پایم را جمع کردم

حسینی: خدا اموات داوران باشرف را بیامرزد

مدافع ذوب‌آهن اصفهان گفت: از اینکه داور با تماشای ویدئوی صحنه مورد نظر، اشتباهش را تصحیح کرد خوشحالم و از ته قلب می‌گویم خدا اموات همه داوران باشرف را بیامرزد.

حسینی: خدا اموات داوران باشرف را بیامرزد

به گزارش ورزش سه، در دقیقه81 بازی پیکان و ذوب‌آهن، تقابل مدافع ذوب‌آهن و مهاجم پیکان بر سر توپ از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد؛ صحنه‌ای که با سوت داور، عبدالله حسینی مثل اسپند روی آتش، بالا و پایین می‌پرید و در نهایت پس از VAR غیررسمی از سوی داوری، این پنالتی به ضربه دراپ بال تغییر یافت. لغو پنالتی‌ای که ابتدا مورد اعتراض سرمربی پیکان و سپس مورد تمجید او قرار گرفت.


عبدالله حسینی در تشریح این اتفاقات به خبرنگار ورزش سه گفت: باور کنید اگر در آن لحظات اعلام پنالتی خودم را به زمین و زمان می‌زدم، اصلا دست خودم نبود چون واقعا برخوردی به مهاجم پیکان نداشتم و در کسری از ثانیه تصمیم گرفتم پایم را جمع کنم و کردم.


او ادامه داد: جهت حرکت بازیکن پیکان باعث شد که به یکباره چنین تصمیم سریعی بگیرم و واقعا هم پای من با او از هر زاویه ای که ببینید فاصله داشت. در نهایت هم قسم و آیه و تلاش بازیکنان از کنار زمین تیم داوری را متقاعد کرده بود که از دوربین کنار زمین صحنه را ببینند و همین هم شد که داور با شرف بازی نظر اشتباهی که داده بود را تصحیح کرد. اتفاقا بعد از لغو پنالتی پورامینی خودش به من گفت که اصلا برخوردی با من نداشته است.


گلزن هفته قبل ذوب‌آهن متذکر شد: اگر باشگاه ما بیانیه کناره‌گیری می‌دهد به این خاطر است که سه هفته است بخاطر اشتباهات داوری فشار زیادی به ما می‌آید و متاسفانه با یک تصمیم اشتباه زحمات تیم به باد فنا می‌رود. خوشبختانه شنیدم که آقای تارتار هم به محرز بودن پنالتی نبودن آن صحنه اذعان کرده و باز داور بازی است که اکنون به خودش می‌بالد.


حسینی خاطرنشان کرد: این اشتباهات به قدری در روحیه تیم‌ها تاثیر می‌گذارد که بازی هفته بعد یک تیم را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. امیدوارم هیچ وقت چنین اتفاقات تلخی برای هیچ تیمی رخ ندهد.

دیدگاه‌ها