کد خبر : 1721661 | 06 آذر 1399 ساعت 22:40 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو: مارادونا برای همه ناپلی‌ها قهرمان بود

جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی و ستاره سابق ناپولی از مرگ اسطوره آرژانتینی ابراز تاسف کرده و گفت مارادونا برای همه ناپلی‌ها یک قهرمان بوده است.

جورجینیو: مارادونا برای همه ناپلی‌ها قهرمان بود

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی که در گذشته بازیکن ناپولی بوده با ابراز تاسف عمیق از درگذشت دیگو مارادونا اسطوره این باشگاه ایتالیایی می‌گوید تاثیر مارادونا بر شهر ناپل غیر قابل توصیف است. جورجینیو می‌گوید مارادونا برای همه ناپلی‌ها و همه عشاق فوتبال یک قهرمان بوده است.

 

1547568

 

جورجینیو که پیش از پیوستن به چلسی در سال 2018 به مدت چهار سال با پیراهن ناپولی بازی می‌کرد خود را یک ناپلی می‌داند و بهتر از خیلی‌ها از تاثیری که مارادونا بر این شهر ایتالیایی گذاشته و از رابطه مردم ناپل و هواداران ناپولی با اسطوره آرژانتینی آگاه است.

 

جورجینیو در این باره گفت: " دیگو مارادونا برای همه ما عشاق فوتبال یک قهرمان بود. کارهای او در زمین چمن واقعاً باورنکردنی بود. هیچکس نمی تواند مارادونا را فراموش کند چرا که او در فوتبال تاریخسازی کرد".

 

1547566

 

ستاره ایتالیایی در ادامه گفت: " من این شانس را داشتم که یک بار او را در شهر ناپل ملاقات کنم. من با دیگو عکس گرفتم و آن روز را هرگز فراموش نخواهم کرد. به نظرم کسی که مارادونا را از نزدیک دیده باشد آن لحظه را امکان ندارد فراموش کند. حتی کسی که کارهای درخشان او در مستطیل سبز را هم دیده باشد امکان ندارد فراموشش کند".

 

 

دیدگاه‌ها