کد خبر : 1721673 | 07 آذر 1399 ساعت 00:50 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

ترابی ۱۰ دقیقه بازی کرد؛

برد دوباره القطر با علی کریمی مقابل العربی

تیم فوتبال قطر اس. سی در حضور هافبک ایرانی خود مقابل العربی به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم قطر اس. سی که برای دومین بازی پیاپی علی کریمی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ پنج‌شنبه شب در استادیوم سحیم بن حمد در شرایطی مقابل العربی قرار گرفت که مهدی ترابی روی نیمکت این تیم بود.

 

قطر اس. سی با گلزنی یوسف بلایلی از روی نقطه پنالتی به برتری در نیمه اول رسید و در دقیقه ۸۷ باز هم با ضربه پنالتی این مهاجم الجزایری گل دوم را زد و در آستانه برتری قرار گرفت.

 

1547591

 

در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز آلخاندرو گالوز روی توپ ارسالی از کرنر و با ضربه سر گل سوم القطر را به ثمر رساند تا یاران علی کریمی به پیروزی ۳ بر صفر مقابل العربی دست پیدا کنند، ۹ امتیازی شوند و در رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند.

 

علی کریمی که تا پایان بازی در ترکیب قطر اس. سی بود، در دقیقه ۳۰ با کارت زرد جریمه شد و مهدی ترابی نیز که از دقیقه ۶۵ به ترکیب تیمش اضافه شده بود، به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه ۷۵ از زمین بیرون رفت.

 

مهرداد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی العربی که ستاره این تیم در پنج هفته ابتدایی بود، بخاطر آسیب دیدگی برای سومین بازی متوالی در فهرست تیمش قرار نگرفت.

 

1547592

دیدگاه‌ها