کد خبر : 1721685 | 07 آذر 1399 ساعت 10:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: بازیکنان بیشتری مثل نلسون می‌خواهم

میکل آرتتا بعد از پیروزی 3-0 آرسنال مقابل مولده در لیگ اروپا به تحسین ریس نلسون بازیکن این تیم پرداخت.

آرتتا: بازیکنان بیشتری مثل نلسون می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در نروژ به مصاف مولده رفت و موفق شد با پیروزی 3-0 بر حریف صدرنشینی خود در گروه B لیگ اروپا را مقتدرانه‌تر کند. شاگردان آرتتا حالا با 12 امتیاز از چهار بازی صدرنشین هستند و همه امتیازات ممکن را بدست آورده اند.

 

1547612

 

بعد از آنکه نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید شاگردان آرتتا در نیمه دوم عالی کار کردند و با گلهای نیکلاس په‌په، ریس نلسون و فلوریان بالوگان حریف را 3-0 شکست دادند. آرتتا در پایان بازی از ریس نلسون ستاره جوان 20ساله تیمش به شدت تمجید کرد و گفت او برای دومین بار با جدایی قرضی از آرسنال مخالفت کرده و این نشان می دهد چه ذهنیت درستی نسبت به خودش و تیمش دارد.

 

1547611

 

آرتتا در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ریس نلسون در یک ماه گذشته پیشرفتهای خیلی خوبی داشته و امشب نشان داد که چه قابلیتهایی دارد. نلسون بازیکنی است که یک مربی را به وجد می آورد. کسی که در هوا عالی است، هر وقت لازم باشد به خوبی به عقب بر می گردد و حرکاتش واقعاً غیر قابل پیش بینی است. من خیلی دوست دارم بازیکنانی مثل او در تیمم در جناحین بازی کنند. ریس وقتی نپذیرفت که به صورت قرضی تیم را ترک کند به نظرم نشان داد ذهنیت درستی دارد. او به خودش اطمینان دارد و می خواهد در این تیم به عنوان بازیکن فیکس بازی کند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها