کد خبر : 1721706 | 07 آذر 1399 ساعت 12:36 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

توکلی: مقابل فولاد دست و پا بسته نیستیم

مدافع آلومینیوم اراک می‌گوید تمام مشکلات این تیم حل شده و همه چیز در آرامش کامل قرار دارد.

توکلی: مقابل فولاد دست و پا بسته نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در برابر مس رفسنجان به تساوی رسید تا به این ترتیب نتوانسته باشید هیچ سه امتیازی از ابتدا فصل کسب کند . شاهین توکلی در خصوص تساوی تیمش یعنی آلومینیوم گفت : خدا را شکر بازی خوبی بود ،البته تیم ما خیلی مشکلات  دارد که یکی از آنها دیر اضافه شدن بچه ها و عدم هماهنگی است که انشالله با گذر زمان بهتر می شود و هفته به هفته بازی های بهتری را از تیم ما شاهد خواهید بود .


او در خصوص اینکه چرا آلومینیم تا الان برد کسب نکرده ادامه داد:  ما همه تلاشمان را می‌کنیم که چه در بازی های داخل خانه و چه خارج از خانه پیروز میدان باشیم ولی چون تیم ما دیر تشکیل شد و یک خورده مشکلات داشته یک مدت طول میکشد که بچه‌ها هماهنگ شوند ولی به زودی زود اتفاقات خوبی خواهد افتاد.


مدافع سبزپوشان اراک در خصوص اعتراضات رسول خطیبی در کنار خط به داوری عنوان کرد: داوری به نظر من مشکل خاصی نداشت، یکی دو صحنه شک و شبهه‌ای وجود داشت ولی در کل داوری خوب بود .
وی در خصوص اینکه مشکلات بین مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان و بی پولی و این دست مسائل حل شده یا خیر گفت: خدا را شکر با درایت مدیریت و کادر فنی همه این مشکلات حل شده و همه چیز خیلی آرام و خوب پیش می رود .

 

توکلی در پایان در خصوص دیدار آینده با فولاد افزود: فولاد سرمربی و مهره های خیلی خوبی دارد ولی مطمئن باشید ما تیم دست و پا بسته ای  نیستیم و کار خیلی سختی مقابل ما دارند. به امید خدا می رویم که بازی خوبی ارائه دهیم و حداکثر امتیاز را بگیریم .

دیدگاه‌ها