کد خبر : 1721728 | 07 آذر 1399 ساعت 14:22 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

تایید شد؛ زلاتان در آستانه بازگشت به تیم ملی سوئد

زلاتان روز گذشته دیداری با سرمربی تیم ملی سوئد داشته و به نظر می‌رسد که حالا او در آستانه بازگشت به بازی های ملی قرار دارد.

تایید شد؛ زلاتان در آستانه بازگشت به تیم ملی سوئد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2016 بود که زلاتان ابراهیموویچ بعد از پشت سر گذاشتن دوران فوق العاده در تیم ملی سوئد نهایتاً از بازی های ملی خداحافظی کرد اما حالا به نظر می‌رسد که ستاره 39 ساله باشگاه میلان در آستانه بازگشت به تیم ملی کشورش قرار گرفته است.

 

در همین ارتباط سرمربی تیم ملی سوئد یعنی ژان اندرسون روز گذشته به میلان سفر کرده تا با زلاتان ابراهیموویچ که این روزها با مصدومیت از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم می‌کند و مشغول ریکاوری است، ملاقات کند؛ گفت‌وگویی که به نظر می رسد نتیجه بخش بوده و حالا درهای تیم ملی سوئد به روی این غول تمام نشدنی دنیای فوتبال باز شده است.

 

 

1547680

 

 

ژان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد بعد از ملاقات با زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای گفت: " پس از اینکه زلاتان برای بازگشت به تیم ملی سوئد علاقه نشان داد، حس کردم که دیدار با او در اسرع وقت بهترین کار خواهد بود. این جلسه بسیار مثبت بود و ما با یکدیگر توافق کردیم که گفت و گو ها در ماه های آینده ادامه پیدا کند."

 

دیدگاه‌ها