کد خبر : 1721752 | 07 آذر 1399 ساعت 15:39 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه سازمان لیگ به ضرر تارتار و شاگردانش

پیکان تهران، خسته ترین تیم لیگ بیستم!

پیکان تهران در برنامه ریزی انجام شده برای مسابقاتش در لیگ بیستم ضرر زیادی کرده است.

 پیکان تهران، خسته ترین تیم لیگ بیستم!

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان امسال با مدیریت اکبر محمدی وسرمربیگری مهدی تارتار شرایط بهتری دارد و انتظارات از این تیم نسبت به سال های گذشته بالاتر است. خودروسازان تهرانی تا اینجای رقابت های لیگ نیز با وجود اینکه کادرفنی جدید دیر به تیم اضافه شدند عملکرد خوبی داشته و اکنون با 4 امتیاز در میانه های جدول قرار دارد.


نکته مهم اما درباره پیکان تهران فشردگی بیش از حد بازی های این تیم است. به عبارتی می توان گفت پیکان در رقابت های اول خود فشرده ترین برنامه را تجربه کرده و همین موضوع باعث شده این تیم خسته ترین تیم لیگ تا اینجا لقب بگیرد.
پیکانی ها در هفته اول لیگ برتر میهمان نفت آبادان بودند اما این مسابقه به تعویق افتاد و در تعطیلی لیگ به خاطر بازی دوستانه تیم ملی با بوسنی خودروسازان 3 روز قبل از شروع هفته دوم کارشان را شروع کردند. از طرف دیگر آنها 4 روز بعد میزبان شهرخودرو در تهران شدند اما این بازی به علت بارش باران تا دقیقه 23 برگزار شد و مجبور شدند 24 ساعت بعد ادامه بازی را انجام بدهند. این در حالی بود که شهرخودرو در تعطیلی لیگ حدود دو هفته استراحت کرده بود.


شاگردان مهدی تارتار بعد از تکرار مسابقه شان با شهرخودرو در روز یکشنبه هفته گذشته و در حالی که ذوب‌آهن روز جمعه پیش دومین بازی اش را انجام داده بود، دیروز در اصفهان مقابل شاگردان رحمان رضایی قرار گرفتند و بامداد امروز به تهران برگشتند.


حالا آنها 4 روز دیگر یعنی روز سه شنبه باید از استقلال تهران پذیرایی کنند و این در حالی است که آبی های تهرانی بازی گذشته خود را روز چهارشنبه انجام دادند و یکروز بیشتر از پیکانی ها استراحت کردند.
به نظر می‌رسد برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال برای بازی های پیکان، این تیم را بسیار خسته کرده وچنین موضوعی می تواند در آینده به ضرر شاگردان تارتار شود. باید دید سازمان لیگ چه تدبیری برای ایجاد عدالت در برگزاری مسابقات تیم ها می‌اندیشد و آیا تیم پیکان در آینده می‌تواند همچون سایر تیم ها دیدارهایش را برگزار کند یا خیر.

دیدگاه‌ها