کد خبر : 1721758 | 07 آذر 1399 ساعت 15:59 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

تقدیر از یازده سال حضور مداوم کیانی در تبریز (عکس)

مهدی کیانی هافبک سابق تیم فوتبال تراکتور در بازگشت به تبریز، برخلاف سال گذشته با استقبال تبریزی‌ها مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی در پایان لیگ هفدهم و پس از یازده سال حضور در ترکیب تیم تراکتور که با بستن بازوبند کاپیتانی فراهم همراه شد، در شرایطی که با مدیران باشگاه دچار مشکل شده بود، پیشنهاد امیرقلعه نویی را پذیرفت و عازم سپاهان شد.


این بازیکن که طی دو فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی طلایی پوشان اصفهانی در دوران حضور امیرقلعه‌نویی بود، در دیدار برگشت برابر نساجی مازندران، در روزهایی که سپاهان دچار بحران نتیجه گیری شده بود، برای اولین مرتبه طی دو سال حضور در اصفهان، روی نیمکت نشست که در نوع خودش اتفاق جالب توجهی بود. کاپیتان سپاهان در اولین دیدار لیگ بیستم در ترکیب اصلی مقابل گل‌گهر وارد میدان شد ولی در بازی برابر آلومینیوم روی نیمکت نشست و در مصاف هفته سوم برابر تراکتور که از او تقدیر هم به عمل آمد، به ترکیب اصلی راه پیدا نکرد.


مهدی کیانی یکی از کلیدی ترین بازیکنان تراکتور در بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران بود و سال های درخشان و باثباتی را با پیراهن این تیم در لیگ برتر تجربه کرد.

 

1547701

 

1547703

مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور به نمایندگی از این باشگاه، هدیه درنظر گرفته شده برای کاپیتان سابق قرمزپوشان آذربایجانی به مهدی کیانی تقدیم کرد

 

1547702

 

1547700

دیدگاه‌ها