کد خبر : 1721769 | 07 آذر 1399 ساعت 16:40 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

هاورتز: تماشای بازی رونالدینیو را دوست داشتم اما...

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی می‌گوید که او هرگز در بازی اش از حرکات تکنیکی به میزان رونالدینیو یا نیمار استفاده نمی‌کند.

هاورتز: تماشای بازی رونالدینیو را دوست داشتم اما...

به گزارش "ورزش سه"، به جرأت می‌توان از رونالدینیو به عنوان یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال یاد کرد. رونالدینیو چه در تیم ملی برزیل و چه در تیم های باشگاهی اش نظیر پاری سن ژرمن، بارسلونا و میلان نمایش های چشم‌نوازی را ارائه می‌داد و تماشای او از جذابیت های بالایی برخوردار بود.

 

 

1513209

 

 

خرید جدید چلسی یعنی کای هاورتز حالا در مصاحبه ای از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان الگوهای خود یاد کرده اما در عین حال او می گوید که در گذشته علاقه زیادی به روش بازی رونالدینیو داشته است.

 

هاورتز در این باره می‌گوید: "من کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را دنبال می‌کنم و آنها همیشه الگوی من بوده اند. اما رونالدینیو بازیکنی بود که من در گذشته دوست داشتم او را تماشا کنم اما مثل او نیستم. من مهارت های تکنیکی زیادی مثل او ندارم و فقط در شرایطی که به آن احتیاج داشته باشم برخی کارها را انجام می دهم.

 

وقتی به شبکه های اجتماعی می روید همیشه فیلم ها و مهارت های زیادی را می بینید و من سعی می کنم آن ها را گاهی در بازی یا گاهی در تمرین انجام دهم. من مثل نیمار نیستم که همه وقت آنها را انجام می دهد اما فکر می کنم این یک مهارت واقعاً موثر است."

 

 

1546328

 

 

چلسی چندی پیش در جام اتحادیه انگلیس با نتیجه پرگل 6-0 از سد بارنزلی گذشت و در آن مسابقه ستاره آلمانی موفق به ثبت هت تریک شد؛ هاورتز در این باره گفت: "این احساس شگفت انگیزی برای من و خانواده ام بود اما این فقط آغاز کار بود و من باید ادامه دهم."

دیدگاه‌ها