کد خبر : 1721770 | 07 آذر 1399 ساعت 16:38 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی و مرادمند برنده رقابت در پست پرترافیک

بازیکن ۲۳ ساله و جوان استقلالی ها در دومین سال حضور خود در استقلال، در ثبت اولین کلین شیت رشید مظاهری شب خوبی را پشت سر گذاشت.

غلامی و مرادمند برنده رقابت در پست پرترافیک

 

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی با وجود ترافیک بالایی که در قلب خط دفاعی استقلال وجود دارد، توانسته خودش را تا اینجا به عنوان برنده این رقابت معرفی کند.


عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی آبی‌های پایتخت مقابل مس رفسنجان بودند و در شب شکست تلخ استقلال در اهواز، این مرادمند بود که خودش را پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات به ترکیب اصلی رساند تا در کنار غلامی دو مدافع مرکزی تیم باشند.

 

غلامی 23 ساله که بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی المپیک ایران را هم تجربه کرده، و در دوران حضور استراماچونی و فرهاد مجیدی خودش را به ترکیب اصلی استقلال تحمیل کرد، حالا مدتی می‌شود که موفق به جلب نظر مثبت اسکوچیچ هم شده و در تیم فکری هم در سه بازی گذشته از ابتدا وارد زمین شده است.
شماره 5 آبی‌ها در دیدار برابر ماشین سازی که با سه امتیاز و دومین کلین شیت فصل استقلال خاتمه پیدا کرد، باز هم در کنار مرادمند تشکیل دهنده دفاع میانی تیم بود.

 

1547735

 

سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند چهار دفاع میانی سطح بالا هستند، که دست محمود فکری را در این منطقه مهم و تعیین کننده از بازی فوتبال، باز کرده‌اند و به همین دلیل هم هست که مصدومیت دوباره سیاوش یزدانی، چندان کادر فنی استقلال را نگران نکرد.

 

البته استقلال بازی های فشرده‌ای در طول فصل پیش رو دارد و علاوه بر اینکه گاهی فکری از دفاع سه نفره استفاده خواهد کرد و فرصت برای حضور یک مدافع میانی دیگر در ترکیب اصلی فراهم می‌شود، بازی های فشرده‌ای نیز در فصل فشرده لیگ بیستم در پیش داریم؛ تا اینجا اما عارف غلامی و محمدحسین مرادمند دو مدافع و اصلی تیم به شمار می روند و دانشگر و یزدانی کار آسانی برای گرفتن جای این دو ندارند.

 

1539773

 

دیدگاه‌ها