کد خبر : 1721773 | 07 آذر 1399 ساعت 16:47 | 34.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاور ویژه برای چمن زمین تمرین استقلال (عکس)

مسئولین زمین تمرین انقلاب، برای محافظت از چمن این مجموعه، زمین آن را با کاور پوشانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، محل زمین تمرینات استقلال در سالهای اخیر به یک دردسر بزرگ برای مدیران و کادرفنی این تیم تبدیل شده است و در این سالها آبی ها در مکان های مختلفی تمرینات خود را برگزار کرده اند.
پس از شکست استقلال در برابر فولاد، تیم محمود فکری به دلیل بارش باران و آب گرفتگی زمین مجموعه ورزشی انقلاب، مجبور شد تمریناتش را به سالن سرپوشیده ببرد تا استقلالی ها بر روی کف پوش سالن تمرین کنند.


استقلالی ها سپس راهی زمین تمرین چمن مصنوعی غدیر شدند و برای دیدار با ماشین سازی، 2 جلسه تمرینی را بر روی چمن این زمین انجام دادند تا اینکه خبر رسید مدیران استقلال با کمک کارگزار جدید این تیم، با مسئولین زمین نفت تهرانسر به توافق رسیده اند و استقلالی ها تمرینات خود را در آنجا برگزار می کنند.

 

اما مجموعه ورزشی انقلاب که در این مدت به محل تمرین استقلالی ها تبدیل شده بود، در این روزها توسط مسئولین آن مجموعه نگهداری شده و با کاور روی آن پوشانده شده است.
در حال حاضر هر 3 روز یکبار کاور چمن این مجموعه توسط 5 کارگر جمع آوری شده تا پس از اینکه چمن این مجموعه در معرض آفتاب قرار گرفته و پس از هواخوری، مجددا روی آن را با کاور می پوشانند.

 

استقلالی ها در حال حاضر در مجموعه نفت تهرانسر تمرینات خود را برگزار می کنند ولی مدیران این تیم امیدوارند با آماده شدن زمین تمرین مجموعه شماره 2 آزادی و بهبود کیفیت چمن زمین مجموعه وزرشی انقلاب، این تیم مشکلی از بابت زمین تمرین نداشته باشد.

 

1547732

 

1547733

 

1547734

 

دیدگاه‌ها