کد خبر : 1721774 | 07 آذر 1399 ساعت 16:50 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم کره ای فینال را نشانه رفته است

... و این اولسان هیوندای بی رحم! (عکس)

تیم اولسان هیوندای با پیروزی مقابل نماینده استرالیا، گام بلندی را برای صعود از گروهش برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، با آغاز دور چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرق آسیا، تیم اولسان هیوندای به مصاف پرث گلوری استرالیا رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت.


این بازی که در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه برگزار شد، در ابتدای این دیدار، برای ادای احترام به روح دیگه مارادونا اسطوره فوتبال جهان که به تازگی درگذشته است، بازی با یک دقیقه سکوت برگزار شد.
این بازی که با برتری یکطرفه اولسان همراه بود، در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. دوو هون کیم سرمربی کره ای اولسان در این بازی، به جونیور نگردو و این سئونگ کیم دو بازیکن کلیدی خود استراحت داده بود ولی در نیمه دوم آنها را به بازی فرستاد.

 

در حالیکه حملات پرجانبه اولسانی ها راهی به چارچوب حریف پیدا نکرده بود، در دقیقه 87 روی اشتباه مدافعین پرث گلوری، این جونیور نگردو مهاجم زهردار اولسان بود که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس عالی، این سئونگ را صاحب توپ کرد و این بازیکن 31 ساله نیز دروازه حریف را گشود تا حساب کار یک بر صفر شود.
پرث گلوری که با این گل شیرازه اش از هم پاشیده بود، در دقیقه 89 گل دوم را نیز دریافت کرد. حرکت تیمی زیبای کره ای ها از سمت راست، باعث شد توپ به جانسن مهاجم نروژی اولسان برسد و او نیز با یک پاس زیبا جونیور نگردو را صاحب توپ کرد که این مهاجم کهنه کار برزیلی، گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا اولسان با پیروی 2 بر صفر، 10 امتیازی شود و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم بخشد.

 

در این دیدار، اولسان در تمامی زمینه ها بر حریفش برتری داشت. آنها 65 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و با خلق 16 موقعیت گلزنی، 18 بار به سمت دروازه پرث گلوری شوت زدند که اگر 5 سیو یا نجات دروازه تاندو ولافی سنگربان تیم استرالیایی نبود، اولسان بازی را با یک نتیجه پرگل برنده می شد.

 

اولسان هیوندای که هر دو جام کشور کره جنوبی یعنی کی لیگ و جام حذفی را به تیم چونبوک موتورز باخته است، سخت در تلاش است تا ناکامی هایش را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کند و با صعود به دیدار فینال، رقیب پرسپولیس در دیدار پایانی باشد.

 

1547736

 

1547738

 

1547737

دیدگاه‌ها