کد خبر : 1721778 | 07 آذر 1399 ساعت 17:00 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یورگن کلوپ به درگذشت تلخ مارادونا

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل برایتون به درگذشت تلخ دیگو آرماندو مارادونا واکنش نشان داد.

واکنش یورگن کلوپ به درگذشت تلخ مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت و جهان فوتبال را در یک ماتم بزرگ رها کرد. درگذشت ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه‌های بوکاجونیورز، بارسلونا و ناپولی ادای احترام بسیاری از اهالی فوتبال را به همراه داشت.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز حالا به جمع کسانی پیوسته که بعد از درگذشت تلخ دیگو مارادونا به این موضوع واکنش نشان داده و به این اسطوره فوتبال آرژانتین ادای احترام کرده است.

 

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر برایتون درباره مارادونا گفت: " او بهترین شخص در زندگی من است که اغلب تماشایش کرده‌ام. البته شاید حالا این گونه نباشد چرا که من بازی های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را هم دیده‌ام اما در دوران بازیگری خودم او ستاره ای واقعاً برجسته بود.

 

 

1547742

 

 

زندگی مارادونا نشان می‌دهد وقتی شما یک بازیکن در کلاس جهانی هستید می‌تواند چقدر شرایط برایتان زیبا و البته دشوار باشد. من یک بار با او ملاقات کردم که صادقانه بگویم برای بازیکنی در سطح من مانند دیدار با پاپ بود!  واقعاً خیلی خاص بود. فوتبال دلش برای او تنگ خواهد شد و من نیز همین طور. شما می توانید این موضوع را با توجه به واکنش ها در سرتاسر جهان درک کنید.

 

اگر بدون اینکه بخواهیم سلفی بگیریم عشق خود را به او نشان می دادیم، اگر هنگامی که زنده بود احترامی را که لیاقتش را داشت به او نشان می دادیم، پس فکر می کنم می توانستیم به او کمک کنیم. "

 

یورگن کلوپ در ادامه پیرامون بازی فردای لیورپول در برابر برایتون نیز گفت: " شاید نتایج آنها طی هفته های اخیر خیلی خوب نبوده اما ما بازی های برایتون را مورد بررسی قرار داده ایم و می دانیم که فوتبال خوب و زیبای بازی می کنند. آنها از کناره ها بسیار قدرتمند هستند."

 

 

1547741

 

 

سرمربی لیورپول همچنین در واکنش به سوالی مبنی بر اعتراضاتش به فشردگی مسابقات نیز گفت: " دیگر دوست ندارم در مورد برنامه مسخره بازی ها حرف بزنم چرا که حس می کنم در این صورت زمان را تلف خواهم کرد. کاری از دستم بر نمی آید و مجبوریم برای مسابقات آماده شویم."

دیدگاه‌ها