کد خبر : 1721787 | 07 آذر 1399 ساعت 17:34 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی حامد و صمد احساس می شود؟

آسمان خراش‌های ایران آماده شکست سعودی‌ها(عکس)

تیم ملی بسکتبال ایران فردا در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا مقابل عربستان سعودی قرار می گیرد.

آسمان خراش‌های ایران آماده شکست سعودی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران که چند روزی است به قطر رسیده تا به صورت متمرکز دو بازی خود در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا را مقابل عربستان و سوریه برگزار کند، در غیاب دو ستاره خود یعنی حامد حدادی و صمد نیکخواه احتمالا بازهم کار چندان سختی برای کسب دو برد از این دو دیدار نخواهد داشت.


آسمان خراش های ایرانی که طی روزهای اخیر با نظر بخش رسانه ای فیباآسیا در استودیوی مدنظر در دوحه حاضر شدند و با ژست های جالب خود را برای رویارویی با سعودی ها آماده نشان دادند، فردا از ساعت 16:30 برای پیروزی به زمین خواهند رفت. شاگردان مهران شاهین طبع در پنجره نخست هم هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما در غیاب دو ستاره سرشناس باید در یک دیدار حیثیتی مقابل عربستان قرار بگیرند.

 

1547755


عربستان که هیچ وقت جزو تیم های سطح اول آسیا نبوده، بعید است بتواند برای بسکتبال ایران در بازی فردا دردسری ایجاد کند. با این حال به نظر می رسد شاهین طبع به خوبی می تواند از برخی بازیکنان جوان در این دیدار استفاده کند.


برگزاری بازی دوم ایران با سوریه هم که قرار است 10 آذرماه برگزار شود، به دلیل مثبت شدن تست دو بازیکن سوریه و احتمال ابتلای سایر بازیکنان این تیم به این ویروس با ابهام هایی مواجه شده است.

 

1547754

 

1547753

 

1547752

دیدگاه‌ها