کد خبر : 1721788 | 07 آذر 1399 ساعت 17:37 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

محرم چوب را از قلعه‌نویی گرفت (عکس)

طلسم هفت ساله نبردن در یادگار امام تمام شد.

محرم چوب را از قلعه‌نویی گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپاهان و تراکتورسازی در حالی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند، که طلایی‌پوشان اصفهانی طی چند سال گذشته با حسرت این ورزشگاه را ترک می‌کردند.


آخرین حضور سپاهان در تبریز روزهای بحرانی امیرقلعه‌نویی در این تیم را یادآوری می‌کند و آنها با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. از سوی دیگر آخرین باری که سپاهان در یادگار امام به پیروزی رسیده بود، به 29 آذر 1392 بازمی‌گشت، طلایی پوشان توانستند با دو گل شریفی و ابراهیمی در مقابل تک گل کریم انصاری فرد، برنده بازی شوند.


البته سپاهان در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی و در یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی های لیگ شانزدهم، با گل انفرادی و زیبای مهرداد محمدی با پیروزی 2 بر 1 روز برفی تبریز را پشت سر گذاشت، ولی آن مسابقه به دلیل مشکلات ورزشگاه یادگار امام در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار شد.

 

1547758

 

 

تیم فوتبال تراکتور در زمان سرمربیگری امیرقلعه نویی تقریبا به مدت یک فصل از بازی در ورزشکاه یادگار محروم شده بود و آخرین شکست آنها در تبریز مقابل سپاهان در ورزشگاه اختصاصی تراکتور رقم خورده است.


محرم نویدکیا که کارش را با شکست تلخ مقابل سرمربی فصل گذشته سپاهان آغاز کرده بود، حالا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم، تراکتور را هم با همین نتیجه شکست داد، تا طلایی پوشان پس از روزهای پایانی تلخ لیگ بیستم که با از دست رفتن سهمیه آسیایی خاتمه یافت، دوباره به جمع مدعیان بازگردند.

 

 

 

دیدگاه‌ها