کد خبر : 1721789 | 07 آذر 1399 ساعت 17:53 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارک کلاتنبرگ:

مورینیو گفت تو باعث اخراجم از چلسی شدی

داور مشهور انگلیسی که اختلافاتش با ژوزه مورینیو بی پایان بود بار دیگر در مورد آقای خاص صحبت کرد.

مورینیو گفت تو باعث اخراجم از چلسی شدی

به گزارش "ورزش سه"؛ مارک کلاتنبرگ در فوریه 2017 از قضاوت در لیگ برتر انگلستان اعلام بازنشستگی کرد و اعلام کرد که رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان خواهد شد. این داور 42 ساله، اولین قضاوتش را در لیگ برتر در سال 2004 انجام داد و گفته بود که اتفاقات پس از بازی بین یونایتد و استوک در ژانویه 2017 او را متقاعد کرده که باید بازنشسته بشود.

 

 

1547760

 

 

در آن دیدار که با تساوی 1-1 به اتمام رسید، وین رونی موفق شد که رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند اما در پایان بازی مورینیو معتقد بود که حق تیمش بیش از یک امتیاز بوده است.

 

کلاتنبرگ همواره با ژوزه مورینیو اختلاف داشت و اخیرا در پادکست "From the Horses Mouth"، خاطره ای دیگر از مصائبش با آقای خاص را تعریف کرد:« مورینیو به من گفت که باعث اخراج او از چلسی در سال 2015 بودم. او شکست تیمش از لسترسیتی را به گردن من انداخت در حالی که دلیل اخراجش نتایج ضعیفی بود که در طول آن فصل با چلسی گرفته بود.

 

 

1547759

 

 

مورینیو وقتی از رئال به چلسی برگشت، سخت تلاش کرد تا نسخه بهتری از خودش ارائه دهد اما موفق نشد. او همیشه بر ضد من بود و در منچستریونایتد هم این اختلافات ادامه داشت. در مجموع برای مربیانی مثل مورینیو یا سر الکس فرگوسن، وقتی تیم شان برنده می شود، شما بهترین داور دنیا هستید و وقتی می بازند، بدترین داور ممکن.»

 

دیدگاه‌ها