کد خبر : 1721792 | 07 آذر 1399 ساعت 17:57 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان لحظه آخری سپاهان در جشن گل! (عکس)

جلال علی‌محمدی در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پیکان جدا شد و اگر عبدالله ویسی به یکبار از این تیم جدا نمی‌شد، حالا او هم در سپاهان نبود.

به گزارش "ورزش سه"، حضور محرم در بازی های آسیایی به عنوان سرمربی سپاهان، از همان ابتدا هم مشخص بود، که تلاش برای نتیجه گرفتن در این تصمیم جایی ندارد.


نویدکیا پس از بازی های آسیایی بود که شناخت بیشتری نسبت به تیم پیدا کرد و پس از دانیال اسماعیلی فر و محمد نژادمهدی، بقیه بازیکنان با تصمیم و صلاحدید سرمربی تیم جذب شدند.


یکی از بازیکنانی که محرم پیش از بازی های آسیایی تلاش برای جذبش نداشت، جلال علی محمدی بود و این بازیکن هم پس از پایان فصل، یک سال دیگر قرارداد خود را با پیکان تمدید کرد. در بازگشت از رقابت های آسیایی، نویدکیا تلاش زیادی برای جذب بازیکن پرورش یافته آکادمی سپاهان و هم تیمی سابقش داشت ولی عبدالله ویسی اجازه جدایی نمی داد.

 

1547763


درنهایت اما پس از جدایی ناگهانی ویسی و حضور تارتار، اجازه جدایی جلال علی محمدی صادر شد و او از هفته دوم رقابت های لیگ برتر یکی از 11 بازیکن ثابت طلایی پوشان شده و به همراه سروش و کریمی، حفظ میانه میدان سپاهان به آنها سپرده شده است.


طی دو سال گذشته مهدی کیانی که همواره یکی از بازیکنان ثابت تیم بوده، بازوبند کاپیتانی را بربازو می‌بست، ولی حالا با نیمکت نشین شدن کیانی و حضور نداشتن خلعتبری در ترکیب اصلی، بازوبند به بازوان جلال علی محمدی رسیده بود و او تا دقایق پایانی بازی که مهدی کیانی جانشین او شد، این مسئولیت را برعهده داشت و خاطره خوشی از این بازی برای خودش و مجموعه سپاهان به یادگار ماند.

دیدگاه‌ها