کد خبر : 1721795 | 07 آذر 1399 ساعت 18:11 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

استارت کهکشانی های فوتبال زنان ایران با پیروزی

هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان در فصل جدید با پیروزی ملوان بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز از ساعت 12 با برگزاری دیدار تیم های سارگل بشهر و ملوان بندرانزلی در گروه دوم آغاز شد.


اولین گل لیگ جدید را صفورا جعفری بازیکن ملوان در دقیقه ۲۹ وارد دروازه سارگل کرد. کوثر ایزدپناه از سارگل کار را به تساوی کشاند اما راضیه موسوی از ملوان دومین گل را وارد دروازه سارگل کرد تا انزلی چی ها نخستین پیروزی فصل جدید را به نام خورد رقم بزنند.


در دیگر دیدار گروه دوم، تیم وچان کردستان در ایلام به مصاف پالایش گاز این شهر رفت. زهرا حاتم نژاد از روی نقطه پنالتی دروازه وچان را باز کرد اما زهرا قنبری در ادامه 3 بار دروازه نماینده ایلام را باز کرد تا نائب قهرمان فصل گذشته با نخستین هت تریک لیگ، 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

 

1547770


اما در دیدارهای گروه نخست، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با 3 گل از سد نماینده البرز گذشت. نگین زندی دو بار و مرضیه نیکخواه گل های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند.


در آخرین دیدار امروز، شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی در حالی با نتیجه 3 بر صفر از سد همیاری ارومیه گذشت که این دیدار به دلیل بارش شدید برف در ورزشگاه شهید باکری ارومیه با 2 ساعت تاخیر برگزار شد.

 

1547771


شهرداری بم که یک فصل طوفانی را پشت سر گذاشت و در تمامی 18 دیدار خود به پیروزی رسیده بود، در فصل جدید نیز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است. این تیم در فصل گذشته با خط حمله زهرداری که در اختیار دارد، آمار عجیب 83 گل زده و میانگین 4.5 گل زده در هر دیدار را به ثبت رساند


رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، امسال در دو گروه 5 تیمی برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

دیدگاه‌ها