کد خبر : 1721799 | 07 آذر 1399 ساعت 18:27 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بزرگ نباشید مثل مورینیو نمی شوید

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد به سبک و کیفیت تاتنهام احترام می گذارد.

لمپارد: بزرگ نباشید مثل مورینیو نمی شوید

به گزارش "ورزش سه"، این هفته دیدار حساس تاتنهام و چلسی در لیگ برتر در شرایط جدول نیز بسیار تاثیرگذار است و این دو تیم لندنی تا اینجای فصل خود را مدعی نشان داده اند. فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و رویارویی با ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام را دشوار توصیف کرد.

 

دیدار مقابل تاتنهام: "این دیدار به خاطر رقابت بین دو تیم بسیار خاص است و به علت شرایط دو تیم در جدول مهم تر هم خواهد شد. من پاسخ ژوزه مورینیو در مورد نامزدهای قهرمانی را می فهمم و این همان موقعیتی است که باید در آن قرار بگیریم. تاتنهام در فصل تابستان چند بازیکن باتجربه را خریداری کرده، بازیکنانی سطح بالا که تیم آنها را تقویت می کنند و پیش از این نیز تاتنهام یک تیم قدرتمند بود و دیشب در لیگ اروپا متوجه این موضوع شدیم.

 

1541799

 

وقتی در مقابل چنین رقبایی قرار می گیرید، کسب پیروزی برای افزایش اعتماد به نفس تیمی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما با نگاهی عمیق تر متوجه می شویم که مسیری طولانی در پیش است. باید به تاتنهام، سبک بازی این تیم و کیفیت بازیکنانش احترام گذاشت. آنها سبک خاص خود را داشته و با طراحی ضدحملات شما را تحت فشار قرار می دهند، اما من تنها روی این موضوع تکیه نمی کنم. شما نباید قدرت همکاری هری کین و سون هیونگ مین در این مقطع را نادیده بگیرید."

 

رویارویی با ژوزه مورینیو: "قطعا دشوار است و اگر سرمربی بزرگی نباشید نمی توانید کارنامه ای مانند او خلق کنید. تاتنهام در فرم خوبی است، آنها بازیکنانی باکیفیت و سرمربی بزرگی دارند و بازی سختی پیش روی چلسی خواهد بود."

 

آمادگی هری کین و سون هیونگ مین: "من از تهدیدهای این دو بازیکن مطلع هستم و درک این موضوع روشن است. این چیزی است که باید از آن آگاه باشیم، این دو بازیکن در بسیاری از مناطق مختلف قوی هستند و ما باید تلاش کنیم در مقابل سون و هری کین ایستادگی کنیم. آنها سالهاست روی این سبک کار می کنند و من دوست دارم در چلسی نیز چنین اتفاقی رخ دهد."

دیدگاه‌ها