کد خبر : 1721801 | 07 آذر 1399 ساعت 18:45 | 173K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار در خانه؛

ملاقات اول مارادونا- لیونل مسی؛ فکرش را هم نمی کنید! (عکس)

دیگو مارادونا اولین بار وقتی لیونل مسی را دید که تنها شش سال داشت.

ملاقات اول مارادونا- لیونل مسی؛ فکرش را هم نمی کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داستان مقایسه بین مارادونا و لیونل مسی احتمالا تا ابد ادمه خواهئد داشت و هر یک از فوتبالدوستان گزینه خود را برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تاریخ آرژانتین و حتی فوتبال دارند. همکاری این دو در قالب تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 پایان چندان خوشی نداشت و این تیم با قبول شکست سنگین برابر آلمان با جام وداع کرد. اما 17 سال قبل و در روساریو بود که اولین ملاقات بین مارادونا و مسی شکل گرفت.

 

1547775

 

در سال 1993 بود که مارادونا بعد از سپری کردن یک فصل نه چندان خوب در سویا هوای بازگشت به خانه در سر داشت و در نهایت در تابستان آن سال به تیم نیواولدبویز آرژانتین ملحق شد. در نهایت در تاریخ هفتم اوکتبر سال 1993 بود که دیداری دوستانه بین این تیم و تیم آمالک از اکوادور در روساریو برگزار شده و مارادونا برای اولین بار در لباس نیواولدبویز به میدان رفت.

 

اما جالب اینجاست لیونل مسی، ستاره سالهای بعد آلبی سلسته که آن روز تنها شش سال داشت نیز در استادیوم حضور داشت و از همان زمان مشخص بود او به ستاره ای بزرگ تبدیل خواهد شد. لیونل مسی در بین دو نیمه برای انجام حرکات نمایشی و روپایی زدن به داخل زمین آمد و در واقع اولین ملاقات بین او و مارادونا آن روز انجام شد. البته ستاره جام جهانی 1986 و 1990 آن روز هرز خبر نداشت این کودک شش ساله روزی تبدیل به یکی از ستاره های بزرگ تاریخ شده و در مقام مقایسه با خودش قرار می گیرد.

 

1547776

دیدگاه‌ها