کد خبر : 1721808 | 07 آذر 1399 ساعت 19:26 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه های مورینیو به ترکیب گرانقیمت چلسی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد برایش اهمیتی ندارد چه بازیکنی در ترکیب اصلی چلسی قرار می گیرد.

طعنه های مورینیو به ترکیب گرانقیمت چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بی شک حساس ترین دیدار یاین هفته لیگ برتر بین دو تیم چلسی و تاتنهام برگزار خواهد شد و پیروز این دیدار می تواند خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در ادامه فصل معرفی کند. مورینیو پیش از این دیدار حساس مدعی شد او سالهاست در فوتبال حضور داشته و تیم او همیشه تنها متمرکز روی بازی بعدی است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما می توانستیم در دیدار خود در لیگ اروپا به تیم فشار بیاوریم، اما نمی خواستیم در مورد بازیکنان ریسک کنیم و البته حضور 12 بازیکن روی نیمکت در بازی های اروپایی به شما فضای لازم برای همه کار می دهد. این قوانین حتی به شما فضا می دهد تا به یک نوجوان 16 ساله نیز به او فرصت دهید تا با لباس تاتنهام در رقابت های لیگ اروپا تاریخ ساز شود.

 

1545180

 

دیدار این هفته در لیگ برتر مقابل چلسی یک بازی دیگر برای من است و هیچ مشکلی وجود ندارد. شاید ما قادر به حضور در صدر جدول لیگ برتر نباشیم، شاید اصلا تیم لیورپول در دیدار مقابل برایتون به یک امتیاز یا سه امتیاز رسیده و صدر جدول را از آن خود کند. اما فکر می کنم حضور در صدر جدول لیگ یا قرار گرفتن بالای سر لیورپول نیز چیزی را برای ما تغییر نمی دهد.

 

همانطور که بارها از ابتدای فصل گفته ام، ما همیشه تنها به دنبال کسب پیروزی در مسابقه بعدی هستیم و چیزی بیشتر از این در ذهن ما نیست. ما مدت زیادی در فوتبال بوده ایم و می دانیم احتمال رقم خوردن هر نتیجه ای وجود دارد.

 

چلسی ترکیب فوق العاده ای در اختیاز دارد، بنابراین من نگران نیستم که چه کسی قرار است در ترکیب این تیم بازی کند، زیرا آنها فقط بازیکنان بسیار خوبی دارند. جیمز یا سزار آسپیلیکوئتا، بن چیلول، مارکوس آلونسو یا امرسون پالمیری، مندی یا گران ترین دروازه بان تاریخ لیگ برتر یعنی کپا آریزابالاگا، آنها ترکیب خوبی در اختیار دارند."

دیدگاه‌ها