کد خبر : 1721817 | 07 آذر 1399 ساعت 20:00 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

به شاگردی مهدی رحمتی افتخار می کنم

صادقی: آقا خداداد شخصا از شما عذر می خواهم

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو معتقد است که داوران برای سهولت در کارشان بیش‌ازحد مجاز بازی را متوقف می‌کنند به‌طوری‌که به نظر می‌رسد آن‌ها دلشان نمی‌خواهد بازی زیاد در جریان باشد.

صادقی: آقا خداداد شخصا از شما عذر می خواهم

به گزارش "ورزش سه"، درست در آن لحظاتی که شهرخودرو می‌رفت تا با تک گل دقایق پایانی معراج تقی پور دومین برد خانگی را تحت هدایت مهدی رحمتی جشن بگیرد، یک پنالتی برای نفت آبادان اعلام می‌شود تا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی نتیجه را به‌تساوی بکشاند و تا دو تیم هرکدام به گرفتن یک امتیاز اکتفا کنند.


اکبر صادقی کاپیتان خوش‌نقش شهرخودرو ابتدا درخصوص این دیدار گفت: «بازی خیلی خوبی بود، مخصوصاً در نیمه اول فرصت‌های خوبی را برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم بازی قدری احساسی شد اما خدا را شکر توانستیم گل اول بازی را بزنیم و باید در ادامه بازی را کنترل می‌کردیم که من معتقدم به علت تغییرات زیاد و جوان‌گرایی که در این فصل داشتیم تا حدی بی‌تجربه عمل کردیم و متأسفانه بازی به‌تساوی کشیده شد.»


صادقی در ادامه افزود: «درصحنه پنالتی به نظر من داور به دلیل تجمع زیاد بازیکنان در آن لحظه، صحنه را ندید و تنها با شنیدن صدا این پنالتی را به سود نفت اعلام کرد.»
هافبک باتجربه شهرخودرو همچنین اظهار داشت: «درنهایت این بازی تمام شد و متأسفانه نشد تا با گرفتن 3 امتیاز این بازی به جمع صدرنشینان جدول اضافه شویم اما همچنان به بازی‌های بعدی امیدواریم و انشاء الله بتوانیم خودمان را برای بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس آماده کنیم تا در آن دیدار بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.»


وی در ارتباط با اعتراضات بیش‌ازحد نیمکت هر دو تیم و میزان ارتباط این اعتراضات به جریانات داخل زمین عنوان داشت: «شما در اکثر بازی‌هایی که در لیگ برترمی بینید این‌گونه اعتراضات وجود دارد، ضمن اینکه در این سه‌هفته‌ای را که پشت سر گذاشته‌ایم داوران هم اشتباهاتی داشتند که البته هیچ‌کدامشان عمدی نبوده و هر تیمی به تصور اینکه حقی از آن‌ها ضایع‌شده به تیم داوری معترض می‌شود که من فکر می‌کنم این حجم از پرخاشگری‌ها زیبنده فوتبال ما نباشد.»


کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو در همین ارتباط افزود: «این‌گونه مسائل صرفاً وقت مفید بازی را می‌گیرد. باور کنید برای خود ما که در داخل زمین هستیم وقتی می‌بینیم که داوران تا این حد برای صحبت با مربیان به لب خط می‌روند کلافه می‌شویم. من خودم در همین بازی چندین مرتبه از داور خواهش کردم، پیش از اینکه به مربیان توضیح دهد بیشتر تمرکز خودش را معطوف به جریان بازی کند و این کار را به ناظران و داور چهارم بسپارند تا بازی از روند اصلی خود خارج نشود.»


صادقی که مشخص بود از این‌همه وقفه در جریان بازی ناراحت است بیان کرد: «من فکر می‌کنم خود داوران نیز تمایل دارند تا بازی را به این نحو بخوابانند و آرام کنند. در هر بازی داور حدوداً ده بار به سمت نیمکت‌های دو تیم می‌رود و مسلماً این نوع قضاوت باعث می‌شود زیبایی‌های فوتبال به چشم نیاید. بعضی از سوت‌ها واقعاً بی‌مورد است و من معتقدم راهمان راداریم اشتباه می‌رویم ولی خدا کند ما اشتباه کنیم.»


او  در خصوص بازی کنار صادق صادقی در میانه میدان و اینکه خطای او منجر به اعلام ضربه پنالتی شد خاطرنشان کرد: «ما بازیکنان خوبی را در این فصل به خدمت گرفتیم که هرکدام در تیم سابقشان نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند، مثل صادق صادقی که کاپیتان نفت مسجدسلیمان بود و باید بگویم گلی که دریافت کردیم به‌هیچ‌وجه تقصیر یک نفر نیست. ما در آن صحنه همگی دچار اشتباه شدیم، هرچند بازهم معتقدم پنالتی اعلام‌شده بسیار مشکوک بود.»


هافبک اسبق تیم‌های نفت تهران، صبای قم و ذوب‌آهن در ارتباط با صحبت‌های مطرح‌شده مبنی اینکه سرمربی گری شهر خودرو برای مهدی رحمتی خیلی زود بود اظهار داشت: «آقا مهدی چه زمانی که بازی می‌کردند و چه حالا که سرمربی تیم شده است جزو بهترین‌ها بودند و هستند و مطمئن باشید در آینده از ایشان خیلی بیشتر خواهید شنید. ضمن اینکه کادر فنی بسیار خوب و باتجربه و سالم و فوتبال شناسی در اختیار دارد که ما را به‌عنوان بازیکن بسیار درک می‌کنند. واقعاً مثل برادر بزرگ‌تر در کنار تیم هستند و من اعتقاددارم همین فضای موجود در آینده می‌تواند خیلی به کار ما بیاید. ما از بودن در کنار رحمتی لذت می‌بریم و من به‌شخصه خیلی خوشحالم که در اولین سال مربیگری او شاگردشان هستم و از اینکه در کنار سید مهدی رحمتی هستم افتخار می‌کنم.»


اکبر صادقی در پایان با ابراز تأسف در ارتباط با عدم اجازه ورود به خداداد عزیزی به داخل ورزشگاه امام رضا در حاشیه این دیدار گفت: «من این خبر خیلی بد را پس از اتمام بازی شنیدم که اصلاً زیبنده فوتبالمان نیست. آقای خداداد عزیزی نه‌تنها اسطوره خراسان بلکه او اسطوره ایران و آسیا است و بسیار زشت شد که در این سطح پایین فوتبال ایران که همگی به این امر اذعان دارند، خداداد عزیزی را به ورزشگاه شهر خودش راه نمی‌دهند. من خودم به‌عنوان بزرگ‌تر تیم شهر خودرو شخصاً از آقای عزیزی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده سایه چنین انسان بزرگی هم روی سر استان خراسان و فوتبال ایران باشد. در پایان فقط باید بگویم که ما از ته قلبمان خداداد را دوست داریم و لذت می‌بریم چنین کسانی وارد استادیوم می‌شوند و همین‌جا رسماً از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.»

 

دیدگاه‌ها