کد خبر : 1721820 | 07 آذر 1399 ساعت 20:03 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

آیا کارشناسان داوری ادعای نساجی را تایید می کنند؟

سایپا که فصل گذشته در هر دو بازی با نساجی برنده شده بود اینبار هم در استادیوم شهید دستگردی تهران تیم مازنی را با گل محسن مسلمان شکست داد. در مسابقه ای که تیم میهمان هم ارایه گر بازی خوبی بود و در جریان بازی موقعیت های خوبی را به دست آورد.

آیا کارشناسان داوری ادعای نساجی را تایید می کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش های این دیدار اعتراض کادر فنی دو تیم به تصمیمات داوری بود که این تصمیمات از سوی کادر فنی تیم نساجی بیشتر بود تا جایی که داور مجبور شد به سرمربی و یکی از کمک های تیم مازنی کارت زرد نشان دهد. البته اعتراضات به داوری از سوی کار فنی هر دو تیم با ادبیاتی مطرح می شد که قابل تحمل بود و کار به جایی نرسید که داور تصمیم به اخراج مربی ای بگیرد.

 

نساجی که معتقد بود در بازی با تراکتور گل آفساید دریافت کرده و قرار است این صحنه امشب در برنامه فوتبال برتر پخش شود اعلام کرده در بازی با سایپا سه بار توپ بازیکنان نساجی به دست بازیکنان سایپا برخورده کرده و عکس های مربوط به آن را هم منتشر کرد. البته نظر قطعی را در این باره کارشناسان داوری خواهند داد. برخورد توپ به دست یا دست به توپ در فوتبال همیشه مورد بحث بوده است.

 

سایپا هم از جمله تیم هایی است که فصل گذشته از اشتباهات داوری آسیب دید و البته تلاش کرد از مجرای قانونی این اشتباهات را به تصویر بکشد و اعتراض کند. انصافا کادر فنی این تیم و در راس آن ابراهیم صادقی هیچ گاه برای تیم داوری چالش ایجاد نکردند. به نظر می رسد بهترین تصمیم برای حل این بحران و کاهش اشتباهات داوری در فوتبال ایران بهره گیری از تکنولوژی کمک داور ویدئویی است که هزینه آن با توجه به دستمزدهایی که در فوتبال پرداخت می شود آنقدر بالا نیست که نتوان دست به واردات آن زد.

 

1547792

 

1547793

 

 

1547794

دیدگاه‌ها