کد خبر : 1721846 | 07 آذر 1399 ساعت 23:22 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

السد صدرنشینی را حفظ کرد؛

شکست ام‌صلال در شب گلزنی چشمی

مدافع ایرانی ام‌صلال در جریان باخت تیمش مقابل السد گلزنی کرد.

 شکست ام‌صلال در شب گلزنی چشمی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته هفتم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار همزمان از ساعت ۲۰:۱۵ امشب به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها، تیم ام‌صلال در حالی که روزبه چشمی را به‌عنوان مدافع میانی در اختیار داشت، در استادیوم ثانی بن جاسم به مصاف السد صدرنشین رفت.

 

السد در دقیقه ۳۵ با شوت روی پای چپ اکرم عفیف دروازه ام‌صلال را باز کرد، اما یاران چشمی موفق شدند قبل از پایان نیمه اول کار را به تساوی بکشند و با امید بیشتری بازی را دنبال کنند.

 

در دقیقه ۴۰ ام‌صلال روی توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی میانه زمین و دفع ناقص طارق سلمان و در ادامه جانگ وو یونگ، توسط روزبه چشمی گل مساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

 

1547839

 

در نیمه دوم شاگردان ژاوی موفق شدند دو بار توسط سانتی کازورلا(پنالتی) و گل به خودی اندیایه در دقایق ۵۰ و ۱+۹۰ به گل برسند و به پیروزی ۳ بر یک مقابل ام‌صلال دست پیدا کنند تا ۱۹ امتیازی شوند و با سه امتیاز بیشتر نسبت به الاهلی، صدرنشین لیگ ستارگان قطر بمانند.

 

ام‌صلال نیز در شبی که روزبه چشمی را تا پایان مسابقه در ترکیب داشت، با این شکست ۴ امتیازی و در قعر جدول لیگ ستارگان ماند.

دیدگاه‌ها