کد خبر : 1721849 | 08 آذر 1399 ساعت 00:45 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا جواب نساجی را با ویدئو داد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سایپا می‌گوید با انتشار ویدئوی صحنه‌های داوری دیدار با نساجی نشان دادیم چه تیمی از داوری سود برده است.

سایپا جواب نساجی را با ویدئو داد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های سایپا و نساجی در هفته سوم لیگ برتر در حالی با برتری یک بر صفر نارنجی پوشان به پایان رسید که تیم مازندرانی نسبت به قضاوت این مسابقه معترض بود و پس از بازی هم انتقادات تندی نسبت به داور بازی مطرح کرد.

 

فربد بقایی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سایپا با اشاره به انتشار ویدیوی صحنه‌های داوری رقابت نارنجی پوشان با نساجی مازندران، نقد داوری این رقابت را بر عهده کارشناسان و مردم فوتبال شناس قائم‌شهر گذاشت.

 

او ادامه داد: این دیدار با همت عزیزان به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی مازندران پخش شده و جای تعجب دارد چرا به جای ویدیوی صحنه‌ها از عکس در اعتراض استفاده شده است.

 

مدیر رسانه‌ای تیم سایپا اضافه کرد: کسی در فوتبال نیست که از دیدن بازی در حضور تماشاگران پُرشور قائمشهری در ورزشگاه شهید وطنی لذت نبرده باشد، چراکه فوتبال را به خوبی متوجه می‌شوند و مهمان نوازهای عالی هستند؛ به همین علت تصمیم گرفتیم به جای هرگونه حاشیه‌سازی جهت به بیراه بردن مسائل فنی و غیر فنی، به احترام مردم عزیز این خطه از ایران ویدیوی صحنه‌های مدنظر و دیگر صحنه را در اختیار عموم بگذاریم تا مورد قضاوت قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها