کد خبر : 1721856 | 08 آذر 1399 ساعت 08:05 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان بدون بازی دوستانه؛ آخرین مصاف با نساجی

تیم ملی جوانان در حالی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند و برای حضور در جام ملت ها آماده می شود که هنوز بازی دوستانه خارجی برای این تیم تدارک دیده نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی جوانان زیر نظر داوود مهابادی در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و این تیم در آخرین روز اردوی فعلی با تیم نساجی دیدار دوستانه انجام خواهد داد. تیم ملی جوانان در آخرین بازی دوستانه ای که انجام داد تیم دسته اولی هوادار را با نتیجه 4-1 شکست داد. تمرینات و هم چنین این بازی دوستانه موجب شد تا داوود مهابادی به شناخت خوبی از تیم ملی جوانان برسد؛ هم چنین حمید درخشان که به عنوان مدیر فنی در اردوی تیم حضور دارد؛ اما آنچه که مسلم است برگزاری دیدار دوستانه با تیم های خارجی کمک بهتری به آماده سازی تیم خواهد کرد و از سویی موجب کسب تجربه ملی پوشان جوان می شود. آنچه که مسلم است تیم ملی جوانان قرار است در مسابقات جام ملت های آسیا با تیم های جوانان بازی کند نه با تیم های بزرگسالان. 

 

مسابقات جام ملت های جوانان آسیا از 13 تا 30 اسفند سال جاری در تاشکند برگزار می شود. 16 تیم در مسابقات حضور دارند که چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی ها به جام جهانی صعود می کنند. جام جهانی در سال 2021 در اندونزی و با حضور 21 تیم برگزار می شود. 

 

داوود مهابادی بعد از سیروس پورموسوی و پرویز مظلومی سومین مربی است که هدایت این تیم ملی جوانان را برعهده گرفته است. داوود مهابادی با رها کردن هدایت  تیم فجر سپاسی رهبری تیم ملی جوانان را برعهده گرفته است.

 

1547857

دیدگاه‌ها