کد خبر : 1721956 | 08 آذر 1399 ساعت 14:15 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کابرینی:

مارادونا برای یوونتوس بازی می کرد، الان زنده بود

کاپیتان سابق یوونتوس معتقد است بازی برای ناپولی دیه گو مارادونا را به سمت اعتیاد سوق داد.

مارادونا برای یوونتوس بازی می کرد، الان زنده بود

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو مارادونا چهارشنبه شب درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. او بین سال های 1984 تا 1991 برای ناپولی بهترین بازی ها را انجام داد و این تیم را وارد نقشه فوتبال اروپا کرد. در همین شهر بود که اعتیاد مارادونا به کوکائین شدیدتر شد؛ اتفاقی که بعدها از لحاظ فوتبالی کاملا به ضرر او تمام شد.

 

 

1547997

 

 

آنتونیو کابرینی کاپیتان سابق یوونتوس که بارها برابر مارادونا به میدان رفته، در مورد درگذشت او گفت:« دیه گو افسانه ای زنده است و یک رقیب متشخص برای ما بود. او بهترین و البته بدترین کارها را نیز در حق خودش انجام داد. معتقدم فضای یوونتوس می توانست ناجی مارادونا باشد و می توانست الان زنده باشد؛ چرا که عشق به ناپولی قوی بود و البته برای او مشکل زا و بیمارگونه. عشق به این تیم در نهایت مارادونا را رو به افول برد. دیه گو از خانواده ای فقیر رشد کرد و در ناپولی فضایی مشابه زادگاهش را تجربه کرد. او فقر و عشق به فوتبال را در ناپولی دید.»

 

کابرینی ادامه داد:« دیه گو را در زمین می زدند و بی گلایه بلند می شد و به کار ادامه می داد. او یک رقیب شجاع بود. در دنیای فوتبال دیه گو برای ما تنها یک بازیکن ناپولی نبود. او را فراتر از رنگ ها دوست داشتیم. دیه گو پدیده بود. ناپولی با او تغییر کرد و او یک شهر را روی دوش خودش می کشید. او درد و رنج مردم ناپولی را با تمام وجود حس می کرد و سال ها مایه غرور آنها بود.»

 

دیدگاه‌ها