کد خبر : 1721971 | 08 آذر 1399 ساعت 17:00 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرگ مارادونا ناراحت کننده بود

کومان: مسی باید در خانه می ماند و استراحت می کرد

رونالد کومان امیدوار است لیونل مسی را در بازی فردا برابر اوساسونا تازه نفس در اختیار داشته باشد.

کومان: مسی باید در خانه می ماند و استراحت می کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از اتلتیکو در لالیگا توانست در لیگ قهرمانان با 4 گل در زمین دیناموکیف پیروز شود و حالا با روحیه بیشتر خود را آماده مصاف با اوساسونا می کند. دیداری که فردا ساعت 16.30 در نوکمپ برگزار خواهد شد. بارسا در لالیگا با 11 امتیاز در رده 13 قرار دارد.

 

 

1547872

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« این یک بازی خانگی است و به خاطر وضعیت بدمان در جدول باید سه امتیاز را کسب کنیم. در این مورد با بازیکنان حرف زده ام. اوساسونا فصل گذشته نمایش خوبی برابر ما داشت ولی امسال شرایط متفاوت است و هر بازی داستان خود را دارد. اوساسونا خوب دفاع می کند و انتظار دارم که بازی دشواری داشته باشیم. اینکه ریتم بازی ما چطور باشد و چقدر موقعیت گل خلق کنیم و در استفاده از شانس های مان چگونه عمل کنیم، در نتیجه نهایی تاثیرگذار خواهد بود.»

 

مصدومیت سرجینیو دِست:« فردا در مورد او تصمیم گیری خواهد شد. باید ببینیم شرایط بازی را خواهد داشت یا خیر. او بهتر شده و امروز هم تمرین خوبی انجام داد ولی همچنان باید منتظر ماند. مشکل دِست البته که جدی نیست ولی پس از بازی با دینامو خیلی خسته بود و از ناحیه پا آسیب دیدگی جزئی داشت. اگر فردا مشکلی نداشته باشد، بازی خواهد کرد.»

 

 

1543080

 

 

کمبود مهره دفاعی:« پیکه مصدوم است و اومتیتی و رونالد آرائوخو هم شرایط بازی را ندارند. دِست هم وضعیتش نامعلوم است ولی می دانم که او اگر به بازی نرسد، چه تدبیری را باید به کار ببرم.»

 

توافق باشگاه و بازیکنان برای کاهش دستمزدها:« باید شرایط اقتصادی باشگاه را مدنظر داشت و در این مورد کمک کرد. هم برای عشق و وفاداری به باشگاه و هم برای مصالح باشگاه. خبر توافق، خبر خوبی بود.»

 

ملاقات با نامزدهای ریاست باشگاه:« اگر با من در مورد شرایط تیم تماس بگیرند، صحبت خواهیم کرد.»

 

مسی:« فکر می کنم استراحت خوبی داشت و دی یونگ نیز به همچنین. هر دو تمام بازی ها را در باشگاهی و تیم ملی در ترکیب بودند و نیاز نبود به اوکراین سفر کنند. باید در خانه می ماندند و استراحت می کردند. امیدوارم تازه نفس تر به میدان برگردند.»

 

 

1547901

 

 

مارادونا:« مرگ او تاثیر بدی روی همه و به خصوص ملت آرژانتین گذاشت. هیچکس نمی تواند عظمت و بزرگی دیه گو را برای آرژانتینی ها درک کند. من یک بار برابر دیه گو بازی کردم و به یاد دارم که هنگام گرم کردن توجهم فقط به او بود تا اینکه بخواهم روی گرم کردن خودم تمرکز کنم. او بهترین دنیا بود و خوش شانس بودم که کیفیت او را از نزدیک دیدم.»

 

100 روز روی نیمکت بارسا:« بارسا شرایط خاصی داشت و مسئولیت یک باشگاه بزرگ را قبول کردم. باید سخت کار کرد تا شرایط را تغییر داد. مسلما قبلا در باشگاه های دیگر 100 روز به مراتب راحت تری را پشت سر گذاشته بودم ولی از هدایت بارسا خوشحالم. تقویم فشرده هم به ضرر ماست و همه اینها به خاطر پاندمی کرونا حاصل شده اما جای بهانه و توجیهی نیست. باید فاصله را در صدر جدول کاهش دهیم و به رقابت برای قهرمانی لالیگا برگردیم.»

 

 

دیدگاه‌ها