کد خبر : 1721980 | 08 آذر 1399 ساعت 23:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

۵ دلیل برای دیدنی شدن این بازی هفته یازدهم لالیگا

دیدار بین دو تیم سوسیداد و ویارئال از هفته یازدهم لالیگا می تواند از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.

۵ دلیل برای دیدنی شدن این بازی هفته یازدهم لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب صدرنشین کنونی رقابت‌های لالیگا یعنی رئال سوسیداد از سری مسابقات هفته یازدهم بازی‌ها میزبان تیم رده سومی ویارئال خواهد بود؛ دو تیمی که از فرم فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و به همین دلیل مسابقه آنها می تواند از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

در اینجا به پنج دلیل برای جذاب شدن مسابقه فردا شب بین دو تیم رئال سوسیداد و ویارئال اشاره می‌کنیم.

 

 

1547978

 

 

یک جشن واقعی فوتبال
یک شنبه شب دو تیم هیجان انگیز این فصل لالیگا که تا به اینجا عملکردی هجومی از خود ارائه داده اند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم جوان سوسیداد تا به اینجا 21 گل به ثمر رسانده و بهترین خط حمله لالیگا را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که ستاره ملی پوش این تیم یعنی میکل اویارزابال با شش گل زده در کورس آقای گلی لالیگا نیز قرار دارد. در سمت مقابل ویارئال از زوج پاکو آلکاسر و جرارد مورنو در خط حمله خود بهره می برد که همکاری فوق العاده ای در این فصل با یکدیگر داشته اند.

 

ستاره های بازیساز دو تیم
هر دو تیم از بازیکنان بازیساز فوق العاده ای در ترکیب خود بهره می برند. سوسیداد داوید سیلوا را در اختیار دارد، در حالیکه ویارئال از دنی پارخو در این بخش بهره می برد؛ دو بازیکنی که بعد از انتقال به تیم هایشان در تابستان با سرعت چشمگیری با شرایط جدید هماهنگ شده اند. سیلوا که در جام جهانی 2010 با تیم ملی اسپانیا به قهرمانی رسیده بود، ماه گذشته در جریان پیروزی 4-1 سوسیداد برابر ویارئال اولین گل خود در لالیگا بعد از 10 سال جدایی را به ثمر رساند. دنی پارخو، هافبک 31 ساله نیز به خوبی در ترکیب ویارئال جا افتاده و در جریان پیروزی این تیم مقابل تیم سابقش یعنی والنسیا نیز موفق به گلزنی شد.

 

 

1547985

 

 

دیدار مجدد هم تیمی های سابق
مربیان دو تیم یعنی امانوئل آلگواسیل و اونای امری دارای اشتراکات زیادی هستند. آلگواسیل 49 ساله است و در نزدیکی سن سباستین متولد شد؛ از رده های جوانان رئال سوسیداد کار خود را آغاز کرد و بیشتر دوران بازیگری خود را به عنوان یک مدافع خارج از سطح لالیگا گذراند. امری نیز 49 ساله است و در نزدیکی سن سباستین به دنیا آمد و بیشتر دوران بازی خود را به عنوان مدافع خارج از سطح لالیگا سپری کرد. البته مانند پس از گذراندن دوره ای در رده های جوانان رئال سوسیداد.

 

استعدادهای درخشان آکادمی
مشخص بود هنگامی که سوسیداد آلگواسیل را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، به دنبال جوانگرایی بود و در همین راستا کمتر شاهد حضور بازیکنان بالای 25 سال در این تیم بوده ایم. در سمت مقابل ویارئال نیز با ستاره های جوانی مثل چوکوئزه در ترکیب خود نشان داده که با سرمربی جدیدشان یعنی اونای امری اهداف تازه‌ای مثل جوانگرایی را دنبال می کند.

 

 

1547979

 

 

غیر قابل پیش بینی بودن
غیرقابل پیش‌بینی بودن رقابت‌های فصل 21-2020 جذابیت بازی های لالیگا را دو چندان کرده است. در بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و ویارئال نیز در طول این سال ها شاهد اتفاقات غافلگیرکننده ای بوده ایم. هر چهار بازی آخر دو تیم در لالیگا با برتری تیم مهمان به پایان رسیده است. اما شاید شگفتی دیگری در دیدار یکشنبه شب دوتیم رخ دهد و به طور قطع بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3


 

دیدگاه‌ها