کد خبر : 1721985 | 08 آذر 1399 ساعت 18:17 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسی هر جا برود باید برایش فرش قرمز پهن کرد

کاپیتان اوساسونا معتقد است بارسا باید به هر تصمیمی از سوی لیونل مسی احترام بگذارد.

مسی هر جا برود باید برایش فرش قرمز پهن کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان تا مرز جدایی از بارسا پیش رفت ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. او می توانست راهی سیتی یا هر تیمی دیگر شود و بارسلونا را وارد یک جنگ قضایی کند اما ترجیح داد بماند و باشگاه را وارد حاشیه و تنش نکند. از قرارداد او تنها چند ماه باقیمانده و مسی هنوز تصمیمی برای تمدید نگرفته است.

 

 

1546396

 

 

رئیس بعدی بارسا وظیفه دشواری دارد چرا که باید مسی را برای ماندن متقاعد کند. هنوز مشخص نیست فوق ستاره آرژانتینی برای آینده اش چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

در آستانه بازی بارسلونا و اوساسونا که فردا برگزار خواهد شد، روبرتو تورس کاپیتان اوساسونا که تمام دوران فوتبالش در این تیم بوده، در مصاحبه با اسپورت و در پاسخ به سوالی در مورد جدایی احتمالی مسی گفت:« مسی هرجا برود باید برایش فرش قرمز پهن کرد. او این حق را دارد که برای آینده اش تصمیم بگیرد و معتقدم چه بخواهد در بارسا بماند و چه چالشی دیگر را تجربه کند، باید به او احترام گذاشت. او شایسته این است که برای آینده اش تصمیم گیرنده باشد.

به شخصه احساس غرور می کنم که در مقطعی حضور دارم که شانس بازی روبروی مسی را پیدا کرده ام. امیدوارم او در بارسا بماند که برای لالیگا نیز عالی خواهد شد. در این صورت می توانم چند بار دیگر نیز برابرش بازی کنم که افتخار بزرگی محسوب می شود.»

 

 

دیدگاه‌ها