کد خبر : 1721991 | 08 آذر 1399 ساعت 18:39 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مهم شانگهای با پاس طلایی اسکار (عکس)

تیم شانگهای SIPG با کسب پیروزی 2-1 در دیدار حساس برابر یوکوهاما مارینوس، به صدر جدول رده بندی گروه هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

 پیروزی مهم شانگهای با پاس طلایی اسکار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های امروز لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق تیم صدرنشین یوکوهاما مارینوس ژاپن به مصاف شانگهای SIPG چین رفت. این چهارمین بازی هر دو تیم بود و نماینده چین برای پیروزی باید از سد حریف قدرتمند ژاپنی می‌گذشت که در نهایت موفق به این کار هم شد.

 

نکته جالب این بازی نیمکت نشینی اسکار، ستاره برزیلی و گران قیمت تیم شانگهای SIPG بود اما با این حال شاگردان ویتور پریرا خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 14 پاس بین چن به هویکانگ چای رسید و کاپیتان این تیم دروازه را به زیبایی گشود اما خوشحالی او چندان پابرجا نماند و آدو انایوو خیلی زود این گل را جبران کرد تا نیمه نخست با نتیجه 1-1 خاتمه یابد.

 

این نتیجه شانگهای را 7 امتیازی و یوکوهاما را 10 امتیازی می‌کرد و به نوعی صدرنشینی نماینده چین را تثبیت می‌بخشید. بنابراین در بین دو نیمه سرمربی پرتغالی سه تعویض انجام داد و ستارگانی چون آرون موی و اسکار را به زمین فرستاد و این تعویض ها هم خیلی زود جواب دادند.

 

پاس ریکاردو لوپس در دقیقه 55 در حالی به اسکار رسید که چند بازیکن او را احاطه کرده بودند اما ستاره سابق چلسی به شکلی استادانه توپ را از آن ها گذراند و لوپس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن گل دوم را بزند.

 

این بازی که در ورزشگاه الجنوب، استادیوم میزبان فینال لیگ قهرمانان برگزار می‌شد، تا پایان با همین نتیجه سپری شد تا یاران اسکار با کسب پیروزی شیرین به صدر جدول صعود کنند و شانس نخست صدرنشینی به حساب بیایند.

 

1548099

 

1548100

دیدگاه‌ها