کد خبر : 1721995 | 08 آذر 1399 ساعت 18:46 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدبیاری های ناتمام لیورپول؛ میلنر هم مصدوم شد

کاپیتان لیورپول نیز به صف مصدومان پرتعداد این تیم اضافه شد تا مشکلات این تیم دوچندان شد.

بدبیاری های ناتمام لیورپول؛ میلنر هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، دهمین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس آغاز شده است و لیورپول در ورزشگاه فالمر استادیوم خانگی برایتون با گل دقایق پایانی پاسکال گراس پیروزی را از دست داد.


در این مسابقه دیگو ژوتا ابتدا لیورپول را پیش انداخت اما در ثانیه های پایانی بود که داور مسابقه به سود برایتون اعلام خطای پنالتی کرد که گراس آن را به گل تبدیل کرد.


اما در دقیقه 73 این دیدار، جیمز میلنر کاپیتان لیورپول به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. این در حالی بود که میلنر زمان بیرون رفتن از زمین مسابقه، همسترینگ خودش را  گرفته بود تا اینگونه به نظر برسد که مصدومیت او جدی است.


یورگن کلوپ نیز زمانی که دید میلنر قادر به ادامه بازی نیست، او را از زمین مسابقه تعویض و جونز را به جای او به میدان فرستاد. هر چند که گل دقایق پایانی برایتون باعث شد تا کام هواداران این تیم تلخ تر شود.


این بدترین خبر ممکن برای کلوپ و طرفداران لیورپول است. پیش از این، ویرجیل فن دایک ، ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو و جو گومز همگی دچار مصدومیت شدید شده اند.


همچنین نبی کیتا، ژردان شکیری، تیاگو آلکانتارا و جوردن هندرسون نیز در حال گذراندن دوران مصدومیت خود هستند هر چند که هندرسون کاپیتان لیورپول بهبود یافته و می تواند تیمش را همراهی کند.


این مسائل منجر به این شده است که کلوپ منتقد جدی بازی های اوایل هفته تیم هایی باشد که در اروپا بازی می کنند. قرمزها چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا با آتالانتا روبرو شده اند.

دیدگاه‌ها