کد خبر : 1722019 | 08 آذر 1399 ساعت 20:21 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 5 - 0 برنلی؛ فرار پپ از بحران

سیتی با ارائه نمایشی فوق العاده با پنج گل برنلی را مغلوب کرد.

سیتی 5 - 0 برنلی؛ فرار پپ از بحران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در فصل جاری در لیگ برتر نتایج چندان خوبی نگرفته و پرفراز و نشیب  ظاهر شده بودند، امشب عملکردی درخشان ارائه داده و با پنج گل در خانه خود برنلی را شکست دادند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنج و با پاس خوب ایلکای گوندوغان می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه فران تورس از بالای دروازه برنلی به بیرون رفت.

 

1548151

 

اما لحظاتی بعد سیتی به گل اول دست یافت. روی اشتباه بازیکنان برنلی، این کوین دی بروین بود که ریاض محرز را در محوطه صاحب فرصت کرد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل اول سیتی را به ثمر رساند.

 

عملکرد هجومی سیتی ادامه یافت و در دقیقه 21 این تیم به گل دوم هم دست یافت. روی پاس کایل واکر، ریاض محرز در گوشه سمت راست صاحب موقعیت شده و بعد از دریبل بازیکن برنلی و ورود به سمت داخل، در نهایت با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند.

 

1548150

 

1548152

 

در ادامه باز هم این سیتی بود که بر بازی تسلط داشت و در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. ارسال دقیق و فنی دی بروین در سمت چپ به بنجامین مندی رسید و او با ضربه ای دقیق و زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول گابریل ژسوس با حرکتی فنی قصد گلزنی داشت، اما ضربه او از گوشه محوطه به بیرون رفت و در نهایت سیتی با برتری 0-3 راهی رختکن شد.

 

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد در همان دقایق ابتدایی این کوین دی بروین بود که ضربه ای از راه دور قصد داشت دروازه برنلی را باز کند، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 65 سیتی باز هم به گل رسید. پاس تماشایی گابریل ژسوس در درون محوطه، فران تورس صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به زدن گل چهارم شد.

 

1548153

 

اما این پایان کار نبود و سیتی باز هم در دقایقی بعد به گل رسید. این بار فیل فودن در سمت چپ با ارسالی تماشایی ریاض محرز را صاحب موقعیت کرد و او با ضربه سر دقیق هت تریک خود را تکمیل کرد.

 

در لحظات پایانی کوین دی بروین در گوشه محوطه با ضربه ای محکم دیرک دروازه برنلی را به لرزه درآورد و در نهابت سیتی با همان پنج گل موفق شد برنلی را شکست دهد.

دیدگاه‌ها