کد خبر : 1722030 | 08 آذر 1399 ساعت 21:10 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین تجربه مربیگری وین رونی (عکس)

وین رونی در نخستین تجربه حضورش بر روی نیمکت تیم دربی کانتی، یک تساوی برای تیمش بدست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دربی کانتی در چارچوب برگزاری هفته چهاردهم لیگ دسته اول انگلیس (چمپیونشیپ) به مصاف تیم وی کامب رفت و در نهایت توانست پس از 4 شکست متوالی، به یک تساوی دست یابد.


پس از نتایج ناامید کننده دربی کانتی و شکست در برابر بارنزلی، فیلیپ کوکو از هدایت دربی کانتی اخراج شد و شی گیون دروازه بان سابق تیم ملی ایرلند در دو دیدار به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.


گیون نیز در دو دیدار مقابل بریستول سیتی و میدلزبورو کاری از پیش نبرد و در هر دو دیدار مغلوب حریف خود شد تا وین رونی اسطوره سابق باشگاه منچستریونایتد، به عنوان مربی – بازیکن هدایت این تیم را برعهده بگیرد.


رونی با دربی کانتی در گام نخست در ورزشگاه خانگی خود پراید پارک استادیوم، به مصاف تیم وی کامب رفت. شاگردان رونی توسط دوان هولمس به گل رسیدند و تا دقیقه 81 نیز موفق به حفظ این پیروزی شدند اما در این لحظه متیو بلومفیلد دروازه دربی را باز کرد.


این دیدار در پایان با همان نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید و دربی کانتی با کسب این تک امتیاز، 7 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول 24 تیمی لیگ دسته اول انگلستان قرار دارد.

 

1548171


رونی درمورد نخستین تجربه حضورش بر روی نیمکت مربیگری نیز گفت: برای دو بازی قبلی، ما چهار نفری با هم این کار را انجام دادیم، تیم را آماده کردیم و ترکیب و سیستم تیم را با هم انتخاب کردیم.


او ادامه داد: ما احساس کردیم که برای انجام چنین کاری و تصمیم گیری در مورد تیم و بازیکنانی که وارد بازی می شوند، به یک صدا و تصمیم گیری یک نفر نیاز دارند. ما احساس کردیم که من مرد مناسبی برای این کار هستم. این جایی است که در آن هستیم.


رونی ادامه داد:  واضح است که انجام چنین کاری برای من هیجان انگیز است. مربیگری چیزی است که من همیشه گفته ام می خواهم به آن بپردازم. این فرصتی برای من است که سعی می کنم تیم مناسب را انتخاب کنم تا نتیجه مثبتی را کسب کنیم.

 

1548172

 

دیدگاه‌ها