کد خبر : 1722034 | 08 آذر 1399 ساعت 21:47 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: با نمایش امروز جایزه بازی زیبا را نمی بریم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که تیمش مقابل اشتودگارت عملکرد خوبی نداشته اما در عین حال آنها به کسب نتایج خوب فکر می‌کنند.

فلیک: با نمایش امروز جایزه بازی زیبا را نمی بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در یک مسابقه سخت و در حالی که ابتدا با یک گل از اشتوتگارت عقب افتاده بود نهایتاً سه بار دروازه این تیم را باز کرد تا علاوه بر کسب یک پیروزی مهم جایگاه خود را در صدر جدول رقابت های بوندسلیگا را تثبیت کرده باشد.

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در پایان بازی گفت: " من می دانم که تیم در حال حاضر شرایط سختی را پشت سر می گذارد اما نمی خواهیم شکایتی داشته باشیم چرا که برنامه مسابقات برای همه تیم‌ها یکسان است. برای ما مهم این است که این امتیازات را کسب کنیم و آن ها را از دست ندهیم.

 

 

1548181

 

 

ما می دانیم که با ارائه نمایشی مثل بازی امروز جایزه بازی زیبا را نخواهیم برد اما در حال حاضر به دنبال کسب نتایج خوب هستیم. علاوه بر این ما باید به سایر تیم‌ها نیز نگاه کنیم چرا که نتایج همیشه آنطور که انتظارش را دارید نیستند."

 

بایرن مونیخ پیش از این با کسب چهار پیروزی پیاپی صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است. وقتی از فلیک درباره استراحت دادن احتمالی به بازیکنان اصلی اش در دیدار وسط هفته اتلتیکومادرید پرسیده شد او در پاسخ گفت: " ما منتظر می مانیم ببینیم تا فردا چه اتفاقی می افتد و سپس تصمیم می گیریم با کدام تیم به مادرید برویم."

 

 

1548140

دیدگاه‌ها